Plakater

Idag skal jeg ikke rigtig lave så meget bare slappe af inden jeg skal konfirmeres imorgen. Jeg skal have taget alle mine plakater ned også skal jeg have nogle nye plakater om igen måske med Justin Bieber og Selena Gomez men nu må vi se hvad jeg finder på. For jeg har en masse plakater der ligger i min skuffe som der ikke bliver brugt lige nu så dem kan jeg jo bruge endnu. Min far skal vaske hans bil og jeg går en tur med Mollie imens og når jeg kommer hjem tager jeg over i Q Fakta for at finde ud af om de har sokker for jeg mangler nogle ankelsokker. De har dem ikke i min størrelse men jeg tror nu nok at jeg godt kan bruge nummer 37-39. Derefter tager jeg over på Pips og køber Italiensk is med jordbær. Da jeg kommer hjem vil jeg kører lidt rundt på mit rawboard og jeg kører over til min veninde Josephine og spørger hende om hun vil med til at kører lidt rundt og det ville hun gerne. Efter lidt tid gik vi hjem til mig for at hente nogle vinduer fordi at jeg var blevet sulten og jeg havde ikke rigtig fået noget forkost. 





Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-