Loukout

Jeg vågnede klokken 07:00 og kaldte på min mor fordi at jeg troede hun var hjemme så hun kunne sætte mit hår. Det kunne hun desværre ikke for hun var allerede kørt men min far var hjemme men det kan han ikke hjælpe mig med. Idag skal jeg i skole i 40 minutter også hjem igen bagefter. Jeg kommer hjem og pakker noget tøj og går hen til folkensnødhjælp genbrusbutikken og aflevere noget tøj jeg ikke kommer til at bruge som andre kan købe og bruge. I stedet for at jeg har det hjemme i mit skab og det bare ligger og ikke bliver brugt. Efter det gik jeg en tur med Mollie og ved 11 tiden bliver jeg sulten så der tager jeg en Pizza den smager ikke så godt men jeg spiser den alligevel. Jeg går ned til Mollie i stuen og går i ud i køkkenet og laver fire franskbrød madder med pålægschokolade. Da jeg så er færdig med at spise det ser jeg børne tv. Grunden til at jeg ser børne tv det er fordi at der ikke er ikke er noget i tv'et som vi unge plejer og ser. Altså jeg ved ikke hvad mine andre veninder og venner ser i tv'et som er til os unge. Vi ser jo noget forskelligt alle har være deres smag på alt ting. Idag så jeg Nu er det nu, Handy Mandy og alle andre serie til de små børn. Jeg går op på mit værelse for at hende mine to puder for der er ikke nye puder i vores nye sofa. Jeg lå nemlig på langs og jeg fik lidt ondt i nakken og tog et ordenlig pude for det trængte jeg lige til. Jeg rydder op ude i køkkenet fordi at der skal helt ikke se beskidt ud når min mor kommer hjem for det kan hun ikke lide. Hun gider nemlig ikke og rydde op for mig det skal jeg nemlig selv gøre. Så jeg rydder op og laver popcorn som Mollie og jeg kan hygge os med. Min mor kommer hjem og hun siger jeg skal gå med hende. Det gøre jeg og da jeg kommer hjem kigger jeg i postkassen om jeg har fået min bikini top. Det ser ud til at den ikke er kommet og jeg går indtil min mor. Hun sidder inde ved computeren og tjekker deres e-mail og der er kommet noget fra H&M og der står at bikini toppen først kommer den 22 eller 26 April. Så jeg bliver nød til at vente i så lang tid og det kan jeg selvfølgelig godt. Jeg håber bare jeg før den inden jeg skal til Spanien i sommerferien for der skal jeg bruge til at bade i som man bruger en bikini og badedragt til. Efter vi er færdige med det at kigge e-mail går vi op i stuen og kigger post fra postkassen. Jeg elsker sengetøj men min siger jeg ikke skal have flere senge tøjs sæt fordi at jeg har alt for mange. Jeg vil bare så gerne have flere sengetøj jeg kan nemlig godt lide og kigge på sengetøj. Altså ja jeg ved ikke lige hvorfor jeg så godt kan lide det. Men det er bare gået op for mig en dag. Derefter vil jeg se om min trampolin den ikke er gået i stykker og det er den ikke men min mor er bange for at den baser sammen og jeg falder ned på græsset og ligger der. Jeg er selvfølgelig også selv bange for det men det sker ikke for vi skal snart have taget trampolinen ned fordi den er blevet helt grøn der hvor man hopper. Så det vil ikke være godt hvis man hopper med sokker på fordi så bliver de bare helt vildt grønne og det vil jeg helst ikke have at det kommer til at ske. Min mor siger at jeg skal være med til at samle hundelorte op men det gider jeg ikke. Så siger min mor hvis jeg ikke samler nogle hundelorte op gider hun ikke og gøre en tjeneste for mig næste gang som fx lave aftens frugt som jeg plejer at få. Jeg går ind og henter mit kamera fordi at min mor skal tage nogle billeder hvor jeg er oppe i luften på trampolinen. Det bliver ikke særlig gode fordi hun ikke kan finde ud af og trykke når jeg er oppe i luften. Jeg går op på mit værelse og rydder op. Efter jeg har været i bad skal jeg nå at se Hotel 13 når det starter efter det ser jeg det der kommer videre på den kanal og efter det skal jeg over på 7'eren for at se Gossip Girl og bagefter skal jeg se de unge møder og derefter til allersidst skal jeg se Paradise Hotel på TV3 Play. 












Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-