Konfirmations ting

Idag skal min mor og jeg ud og cykle en tur for at tabe os begge to. V har sådan set cyklet 5 km cirka eller sådan noget i den retning. Efter det for vi noget frokost og spise og derefter skal min mor i bad min far tager ud og cykler en lang tur og jeg ser Glee imens min mor er i bad. Jeg skal også i bad men jeg kan jo ikke komme i bad når hun også er der ude. Jeg går ud i badet og vasker mit hår og sådan nogle ting og så kommer min far hjem og han går så ud i bad. Vi tager op og handler ind og det tager 1-2 timer. Vi køber en meget lækker bakke jordbær og de er vildt lækker. Vi kommer hjem til Mollie og pakker ud og jeg begynder og gå en tur med Mollie og mine forældre laver mad og pakker ud. Jeg går en lang tur med Mollie så jeg ikke behøver og være med til at lave aftensmad. Da jeg kommer hen til Pizza restaurant og Emmerys restaurant sidder der en dreng og venter på bussen og han kigger meget underligt på mig. Jeg kommer hjem og vi skal allerede spise. Efter vi har spist går jeg op på mit værelse og ser mere Glee og min mor går med Mollie i stedet for mig. Jeg orkede det ikke lige og var virkelig træt så hun gik med Mollie i stedet for mig. Når hun kommer hjem gør vi lige de sidste ting klar til mon konfirmation. Vi mangler og lave bordkort og finde ud af hvor folk skal sidde henne idag. Hun kommer hjem og jeg spørger om hun vil hjælpe mig med at lægge neglelak og det er en magnetisk neglelak som laver streger så det bliver pænt. Så hun bruger den til at lave stregerne med og jeg putter selvfølgelig selv neglelak på og det bliver faktisk rigtigt pænt. Jeg skal nemlig være fin imorgen når jeg skal hen til Theresas konfirmation.


















Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-