Hyggede mig rimeligt meget over i klubben

Idag skal jeg op i Matas og Netto. Jeg cykler op i Centeret og jeg syntes jeg ser Josefine og hendes storesøster Cecilie. Det lignede virkelig meget Josefine især den tøjstil og hendes lilla converse. Da jeg kommer ind ser jeg at det er Josefine og Cecilie. Josefine kigger underligt på mig og jeg går over til Matas og jeg kan også se at de går over i Matas. Jeg snakker lidt med Josefine imens jeg tænker over hvad jeg skal give Theresa til hendes konfirmation her på søndag. De går hen til Sports Master og jeg går hen i Netto for at handle ind. Jeg handler frugt som fx. Vinduer, Mango, Jordbær og jeg købte også mælk og laks. Jeg skynder at cykle hjem til Mollie inden jeg skal over i klubben og jeg kan jo ikke bare tage alle varerne med over i klubben det vil jo virke lidt underligt. Da jeg kommer hjem så bære jeg posen i min højre hånd og jordbærbakken i venstre hånd også selvfølgelig taber jeg alle jordbærerne på gulvet. Og da jeg så kommer op i køkknet og skal bære jordbærerne ned i skuffen sammen med alt det andet frugt i køleskabet taber jeg jordbærerne igen. Det har været en uheldig dag for mig for det har nemlig ikke gået særlig godt men ja jeg kan ikke lave om på det endnu. Men ja jeg tog hjem til Mollie og tømte opvaskeren og snakke med min kusine på Skype inden jeg tog over i klubben. Jeg tog over i klubben og de lavede hjemmebagt flødeboller og de smagte godt. Vi så en film som hedder Dark Shadow og den var meget god men jeg syntes den var lidt uhyggelig. Kan ikke så godt lide uhyggelig film ved bare ikke hvorfor men sådan er jeg bare ikke som person. Efter det kigge vi på Instragram hvem der havde liket Sigrids billeder inde på Instragram og vi grinte af dem fordi de så sjove ud. Sofie og jeg fulgtes hjemad for vi skulle den samme vej. Da jeg kom hjem snakkede jeg med min mor at jeg havde en uheldig dag. Efter aftensmaden skynder jeg mig og sætte mig ind i sofaen sammen med Mollie og ser iCarly og Hotel 13. Jeg skifter så kanal over på Nickelodeon hvor jeg kan se Hotel 13 men det vil min mor ikke have så når jeg er oppe på min værelse og hjælpe min far så skynder jeg mig hurtigt ned igen inden min mor skrifter kanel. Men jeg når så og se et afsnit af Hotel 13 på cirka et kvarter og så går jeg op på mit eget værelse hvor min far er og han går så ned og gør klar til at cykle. Jeg ser Hotel 13 færdig og skal ud og gå med Mollie bagefter jeg skynder mig at gå med Mollie fordi jeg skal se en meget vigtigt serie klokken 20:00 og den når jeg så og se. Når klokken bliver 22:00 begynder jeg og se en film som hedder Hannah Montana filmen og det er langt tid siden jeg har set den og jeg kan ikke rigtigt huske hvad der sker.  






















Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-