Faldt på min cykel -.-

Idag da jeg skulle i skole da jeg så havde taget min nye cykel ud fra haven af så skulle jeg jo stille den på støttefoden og det gik bare helt galt. Jeg stod på den forkerte side af cykelen også faldt jeg og mine strømpe busker var gået i stykker. Jeg kunne ikke rigtig gå normalt på den så jeg går meget underligt lige for tiden men det er bare fordi at det gør så ondt. Jeg begyndte og græde da jeg faldt men der var ingen som hørte mig min mor eller far var heller ikke rigtig hjemme til at hjælpe mig med at komme op. Det var kun Mollie som var hjemme og hun er sådan en hund så hun kunne ikke rigtig hjælpe mig. Da jeg havde grædt cyklede jeg i skole med tårer i øjne og ned over kinderne men jeg fjerne at jeg havde grædt fordi det syntes jeg ikke lige de skulle se. Jeg kom for sent på grund af at jeg faldt på min cykel selvfølgelig på vores egen grund for man kan ikke rigtig falde op af en bakke det syntes jeg i hvert fald ikke lige man kunne. Jeg tog op i skolen og jeg tog en masse stykke papir og noget vand på for at putte det på mine to såre. Jeg gjorde det selvfølgelig men det gjorde bare virkelig ondt. Jeg gik og haltede men efter skole tog jeg op på biblioteket for at låne nogle cd'er for jeg vil nemlig gerne have nogle nye sange over på min mobil og det skal helt være kendte sange så hvis har nogle cd'er af kendte mennesker så når vi en dag er sammen må i meget gerne tage dem med hjem til mig. Da jeg kommer ned til tog banen kan jeg se min mor gå med min hund og hun kan ikke forstå hvorfor jeg ikke er kommet hjem. Men så fortalte jeg hele historien men sådan sker der når man ikke passer på. Lidt i fem snakker jeg med en veninde på Skype som hedder Isabella jeg skal spise også sidder hun bare der imens jeg er nede og spise aftensmad. Efter aftensmaden skal jeg gå en tur med Mollie det siger jeg så og hun ligger bare på hvis hun nu skal spise aftensmad. Da jeg kommer hjem havde hun sluttet for opkaldet men så snakker vi sammen lidt over seks og da vi slukker opkaldet igen så kan jeg se vi har snakket i 2 timer og 48 minutter. Det er faktisk rimelig meget. 

Sådan skete det da jeg faldt på min cykel det er sådan jeg husker det: Jeg faldt i tirsdags fordi at jeg skulle have min cykel ud af skuret og da jeg så trækker cyklen ud står jeg selvfølgelig på den forkerte af cyklen jeg stod på højre og jeg plejer og stå på venstre side. Så falder jeg på mit knæ lige ned på affaldet og bløder og for en masse hudafskrabninger. 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver