Dagen har været lang

Jeg vågnede og gik i bad og efter det så jeg lidt tv og spiste morgenmad. Efter det pakkede jeg mine ting og gjorde mig klar til jeg skulle op i skolen og til præst. Jeg cyklede op i skolen og jeg skyndte mig helt vildt fordi det var tæt på at jeg ikke nåede det men jeg nåede det heldigvis. Vi skulle have historie og jeg troede vi skulle se en film som hedder Marie Antoinette. Det skulle vi åbenbart ikke vi skulle skrive om noget skriftligt om nogle forskellige enmer om noget Frankrig og Versailles Slottet. Jeg skrive om Georges-Jacques Danton og jeg vidste slet ikke hvem han var men jeg tænkte nok han var med i historien siden det er historie vi skal skrive om og vi har. Vi skal skrive 1-2 sider med det enme man fik og med nogle billeder på også skal vi have det op og hænge i klassen altså sådan med snor og klips jeg ved ikke lige helt hvad man skal kalde det. Efter vi havde fri cyklede jeg op på biblioteket og lånte ni film på syv dage og jeg har stadig en film jeg ikke har set endnu. Så jeg ha 10 film jeg skal have set på 7 dage det tror jeg godt jeg kan for hvis jeg ikke kan det kan jeg vel bare låne den igen. Jeg skynder mig og cykle hjem til min hund Mollie og går en tur med hende og tager noget frokost og skynder mig over til kirken. Vi skal til præst til 12:15-14:45 men vi fik lidt tidligt før fri. Til præsten skulle vi synge sange og fik et papir hvor vi skulle sætte ring om den sang vi gerne ville have til vores konfirmation og det blev vi så alle sammen enige om. Så fik vi en lille pause på 10 minutter og nogle fra min klasse legede dåse. Efter det skulle vi ind i kirken igen for at finde noget som præsten skal sige når vi bliver konfirmeret. Hun skal ligge en hånd på os når vi er oppe på alteret og spørger om vi vil blive konfirmeret i den kristent tro også siger hun en sætning som vi har valgt. Vi gik over i sognegården og vi skulle sige hvad for en tekst vi havde taget men jeg ville gerne have taget alle teksterne med hjem for at spørger min mor hvad det betyder. Det nåede jeg ikke så jeg skulle tage stilling til det oppe i kirken og det gjorde jeg så. Vi gik over i kirken igen for at øve os på hvordan vi skulle gå når vi skulle konfirmeret og hvor vi skulle sidde hende. Selvfølgelig brækkede Eline sig fordi at hun ikke sad på nogle andre stole og hun havde en stor familie og hele hende familie kunne ikke være i kirken men hun fik ikke hendes villige. Man for ikke altid lige ens villige og alle de ting som man peger på og meget andet men jeg kender en veninde som for næsten alt de som hun peger på. Jeg cyklede hjem til Mollie og min mor kom snart men jeg nåede ikke over i klubben som jeg gerne ville. Da min mor kom hjem spurgte hun mig hvorfor jeg aldrig spurgte nogle om de kunne være sammen eller sådan noget men det gør jeg skam også. Hun er ret ked af det på mine vegne fordi jeg ikke er sammen med nogen efter skolen hverdag men jeg bestemmer jo selvom jeg vil være sammen med nogen efter skole eller om jeg ikke vil. Jeg plejede at være sammen med nogle veninder hver dag men det er så blevet slut for jeg tror ikke de vil med hjem til Mollie og passe hende og gå en tur. Jeg tror de heller vil hen i klubben men jeg vil selvfølgelig også hen i klubben men jeg kan selvfølgelig ikke begge dele eller jo det kan jeg måske godt. Min mor siger også at jeg ikke må se nogle programmer som ikke er værd og se. Jeg forstår hende virkelig ikke eller jo måske på en måde. Hun siger at siden der er kommet lockout ser jeg realité shows og ikke rigtig er sammen med nogen fordi jeg ikke ved hvem jeg skal spørger men jeg spørger nogle men jeg spørger åbenbart ikke nok. Imorgen vil jeg måske gå hen i klubben imorgen fordi jeg ikke skal noget men jeg skal ihvertfald op i Matas pg Netto. I Matas skal jeg op efter noget makeup eller en spray til Theresa's konfirmation. I Netto skal jeg havde frugt fordi vi har næsten ikke noget tilbage og min mor hun gider ikke og tage ud og handle imorgen men jeg tager ihvertfald der op. Det var meningen at jeg skulle havde gjort det idag men det sagde jeg til mig selv at jeg ikke kunne nå fordi at vi skulle jo til præst meget tidligt. Vi skulle have Pizza til aftensmad og jeg kan godt lide Pizza. Jeg havde spist aftensmad og jeg gik op på mit værelse for at se om nummer 52 af Paradise var kommet ud og det var det så. Jeg så det og min mor kaldte på mig at jeg skulle gå med Mollie i regnvejret men Mollie ville ikke gå så langt så vi gik cirka 12-13 minutter. Jeg kommer hjem og skynder mig og tage overtøjet af og løbe op på mit værelse for at se om jeg kunne se den færdig. Den var blevet slettet og så gik jeg bare hele i panik men så fandt jeg en på youtube som jeg så. Nu vil jeg slappe af og afslutte med at se Gossip Girl på en meget hård dag. Jeg ligger nogle billeder ud når jeg for taget nogle for min far slukker snart for internettet og sætter det op igen. Internettet virker ikke så godt herhjemme vi har fået et dårligt netværk men det kan være at det måske hjælper lidt på det hvis min far slukker det og tænder det igen.





Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-