Mor og Line hygge dag

Vi spiser morgenmad og min mor og jeg bliver enig om at tage op i Netto og Kvickly fordi vi mangler stadig nogle ting til min konfirmation. Vi min konfirmation mangler vi nogle hvide perler som vi skal sætte ind i en hårnål og to strømpebukser sådan nogle gennemsigte. Så skal vi også have noget til sommerferien når vi tager til Spanien i to uger eller sådan noget. I Kvickly har jeg fået 2 nye toppe hvor det var på tilbud til to par toppe for 50 kroner. Jeg ville også gerne have nogle to andre toppe men det måtte jeg ikke. Jeg måtte kun få et par som kostede 50 kroner. Vi kunne ikke få nogle hårnåle i Netto og Kvickly så vi kører over i Rema 1000 for at se om vi kan få noget til min konfirmation der over. Det håber jeg i hvert fald at vi kan og især den Pizza som jeg er vild med over i Rema 1000. Da vi kommer ind i Rema 1000 kan jeg se Amalie på meget lang afstand fordi jeg kender hendes jakke og hendes udseende og alt sådan noget. Så jeg hilser på hendes mor og far og selvfølgelig også Amalie selv. Jeg snakker også lidt med Amalies mor om lidt af hvert men ikke så meget fordi at vi skal videre. Vi køber en is for 5 kroner hver og noget andet som vi mangler der hjemme alt det som vi ikke kunne få igår ville min mor og jeg gerne købe idag. Da vi kommer hjem skal vi have noget frokost og vi bestemmer at jeg kun må få en rugbrød spejlpølse fordi at jeg skal tabe mig. Jeg elsker virkelig bare den spejlpølse men jeg kan spise spejlpølse igen om tre uger. Det er bare fordi at jeg skal nå et mål inden min konfirmation og mit mål det er at jeg skal tabe mig lidt. Jeg syntes nemlig selv jeg er for tyk. Vi var færdig og min mor og jeg ordnede mine hals kæder og armbånde fordi at det hele tiden blev viklet til og så var det jo meget bedre hvis de kom op og  hænge bag på en dør hvor man er sikker på at de ikke falder ned. Jeg rydder også op i min skuffe hvor jeg bare har alt muligt skrammel som jeg ikke bruger så det smider jeg selvfølgelig ud så jeg kan få plads til mere. Det er altid godt med meget godt plads i en skuffe nu når den ikke er særlig stor og der kan heller ikke være ret meget i den. Jeg begynder meget sent på at øve mig på at fremlægge på mit engelsk som Amalie og jeg måske skal fremlægge imorgen. Vi skal ikke kigge så meget på papiret og det er lidt svært når jeg har svært ved at gøre to ting af gangen når jeg fremlægger. Jeg skal både kigge ud på klassen, ikke for meget på papiret og ikke læse for meget op for ellers lyder det ikke så godt. Der er altid mange der siger at man læser for meget op når man fremlægger men det må man bare øve sig i og det er nemlig lige det som jeg øver i men jeg syntes ikke det går så godt. Jeg skal vende mig til det og det kan jeg simpelthen ikke for jeg er meget scene skræk med at fremlægge og sådan nogle ting. Jeg syntes det er bedre og fremlægge på Dansk end Engelsk fordi at i teksten der er der en masse svære ord som jeg ikke kan sige endnu men jeg skal øve mig til jeg sådan cirka kan det uden og have fejl. Hvis jeg ikke kan sige ordet på Engelsk og ved hvordan det udtales så må jeg få hjælp af min engelsk lære. Efter aftensmaden går min mor med Mollie fordi at jeg skal øve Engelsk fremlæggelse sammen med min far som tager virkelig lang tid. Jeg er færdig med at øve og går op til min computer og mobil hvor jeg kan se Martina har sendt en masse SnapChat's til mig hvor hun siger noget i en video hvor jeg bare griner fordi at det lyder så sjovt. Hun siger at jeg skal gå på Skype fordi at hun gerne vil tale med mig så jeg går selvfølgelig på Skype for at snakke med hende for det er nemlig meget lang tid siden jeg har snakket med hende. Når jeg siger farvel til Martina fordi at hun skal i bad skriver jeg til min kusine for at spørger om vi kan snakke sammen indtil klokken 20:00 fordi der skal jeg igen øve på min Engelsk fremlæggelse. Jeg øvede på min Engelsk fremlæggelse imens min kusine og jeg snakkede på Skype det var okay med hende. Efter jeg var færdig med og øve så jeg pengene på bordet sammen med min kusine imens vi Skypede. 













Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-