Film dag

Jeg vågner klokken 10:00 fordi jeg gik jo meget sent i seng igår. Mollie kommer op i min seng og hygger sammen med mig. Hun tager altid min hovedpude og det er træls nogle gange når jeg selv vil ligge på min hovedpude men sådan er det og have hund. Jeg har set Hannah Montana film og sæsoner fra Disney Channel. Efter der ser jeg nogle Fristet afsnit fra sæson 1. Jeg ville gerne være sammen med en veninde eller to idag men det kunne mine veninder ikke. Så jeg var bare hjemme og havde en film dag hvis man kan sige det sådan. Mine forældre kommer hjem og vi ved ikke hvad vi skal have og spise så vi bliver enige om at vi skal have McDonalds. Det er meget fed mad og man bliver fucking tyk undskyld mit sprog men det er bare fordi hvis jeg skal tabe mig skal jeg jo ikke spise usund mad så bliver man jo endnu federe. Efter aftensmaden skal jeg gå en lang tur med Mollie fordi jeg ikke gik med Mollie i eftermiddags og det var jeg lidt træt af. Jeg skulle gå helt hen til klubben og tilbage igen og der var virkelig langt væk. Det er bare fordi at Mollie er meget langsom til at gå det kan tage over en time eller mere fordi hun skal snuse meget. Vi kommer hjem og skal se om der kommer Gossip Girl der kommer ikke Gossip Girl men der kommer til gengæld noge andet. I fjernsynet klokken 20:00 kommer der Pretty Little Liars og det vælger jeg så at se sammen med min mor da jeg ikke ved om det er en uhyggelig serie eller hvad den handler om. Jeg tror vidst det kommer hver dag klokken 20:00 jeg ved ikke lige hvad for en kanal det er. Jeg tror jeg vil se det næste gang når det kommer ved ikke lige om jeg vil se det med eller uden min mor nu må vi se.




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-