Lang tid siden jeg har været sammen med Fie

Idag skal jeg over til min veninde kl. 13:00 hvor jeg skal aflevere min konvolut til mit telegram. Jeg kigger efter hvordan mit telegram så ud og derefter ringer jeg til min mor og siger jeg bliver ved min veninde lidt.Vi går ind på min venindes værelse hvor hun viser mig smykker, sko og makeup. Hun tager nogle bukser på som jeg havde med til hende fordi jeg ikke selv kan lide og gå i dem for jeg syntes de kløer og alle mulige andre ting og jeg kan faktisk heller ikke lide stoffet. Jeg sagde til min veninde at de var gratis men hendes mor eksisterede på at jeg skulle have 50 kroner så dem tog jeg selvfølgelig imod. Bagefter gik vi ud til hendes kanin som stod udenfor i et bur. Det blev alt for koldt så vi gik indenfor igen og vi gik ind i stuen hvor hendes iPad lå. Vi skulle se hvor lang hendes rute var fordi at hun går med aviser. Hun har sparet 3000 kroner sammen på 8 måneder det er faktisk ret vildt. Jeg vil også meget gå med aviser men det må jeg ikke for min mor fordi hun syntes at jeg skal koncentrere mig mere på lektierne i stedet for at gå med aviser fordi jeg er ikke særlig god i skolen. Jeg for hjælp fordi det har været svært for mig i nogle fag hvor jeg bare ikke forstår tingene og hvad man skal så derfor har jeg en masse lærer som hjælper mig så jeg bliver bedre i skolen. Vi går ud med aviser og det tager cirka en time højest tror jeg da vi kommer hjem spiser vi en eller anden chokolade stang og bagefter for vi varm kakao med flødeskum og små skum fiduser. Jeg tager hjem bagefter fordi at de skal ud i Plantorama og jeg skal hjem og lave lektier. Da jeg kommer hjem skynder jeg og tænde min computer fordi at jeg skal lave lektier. Jeg laver både dansk og historie og min mor hjælper mig lidt for det er til i næste uge. Loukout er slut så jeg skal i skole på tirsdag ikke mandag fordi der har syvende årgang blåmandag. Efter aftensmaden går min far og jeg over i Fakta Q hvor jeg skal købe lidt slik og Super Piratos og det er lakrids.  



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-