Frisøren

Idag skal jeg i skole i 2 timer og efter det skal jeg op på biblioteket med nogle DVD'er og jeg følges sammen med Amalie derop for hun skulle alligevel den samme vej så et var jo perfekt. Jeg gik derind og skyndte mig hjem igen og jeg mødte Magnus H's mor og lillesøster Amalie også gik jeg ud og låste min cykel op. Men jeg nåede ikke og cykle et lille stykke inden min mor sms'er og ringer til mig. Hun skriver at jeg skal til frisøren klokken 14:30 og det ringer hun også og siger. Hun siger hvor det er henne 2-3 gange og jeg har forstået det. Min mor henter mig der hjemme og jeg gør mig klar og tager 2 DVD'er med op på biblioteket igen for der var en jeg skulle aflevere idag og hvis jeg ikke fik gjort det skulle jeg betale 10 kroner for den. Det gider jeg selvfølgelig ikke og bruge penge på så jeg går selvfølgelig ind med den. Vi kører op til Rema 1000 inden vi tager over til frisøren vi køber noget salat, pålæg og en is hver. Vi ankommer til frisøren men vi ved ikke hvordan vi skal kører ind på parkeringspladsen men vi kommer ind men vi tager vidst den forkerte vej men pyt skidt vi kom derind alligevel. Da vi træder ind til frisøren ved min venindes vej ser vi en hund og vi spørger om nogle ting om hunden og alt muligt andet. Jeg starter med at få vasket mit hår og klippet mine spidser og det samme skal min mor.




















Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-