Konfirmation + Tivoli Friheden

Idag skal jeg konfirmeres kl. 11:30 men jeg skal være deroppe en halv time før fordi vi vidst lige skal ordne noget. Vi skulle mødes over i Sognegården og gør os klar og alt muligt. Vi gik over til kirken hvor vi skulle have taget nogle billeder af os inden vi gik ind i kirken. Vi gik ind i kirken og alle rejste sig op og vi sad udenfor der hvor vores forældre også deres mødre sad. Vi startede med at synge i østen stiger solen op, den spreder guld på sky, går over hav og bjergetop, går over land og by. Så snakkede præsten lidt også skulle vi alle sammen op til døbefonten hvor en af mine klassekammeratter skulle blive døbt. Vi gik ned igen og derefter skulle vi synge en sang som hedder Op al den ting som Gud har gjort. Så skulle hun tale igen og vi skulle synge en sang som hedder Påskeblomst! Hvad vil du her? Så skulle vi gå op til alteret på kryds og trævers fordi at det skulle vi bare fordi så kunne vores forældre, venner og familie se en. De skulle stå op når navnet på deres datter som de kendte. Derefter skulle vi synge Hil dig frelser og forsoner og til allersidst skulle vi synge Du som har tændt millioner af stjerner inden vi gik ud fra kirken. Der var nogle af de andres forældre som troede at når vi skulle gå ud så skulle de også gå med ud. Vi skulle holde min konfirmation ude i Tivoli Friheden på en restaurant som hedder Terrassen. Vi kom forsent derud fordi jeg troede kun den varede 55 minutter men det blev så til en hel time. Fordi hun fortalte en masse om Rom da hun var der men altså det syntes jeg godt hun kunne have ladet være med. Alt det hun sagde det tog cirka 10-15 minutter eller sådan noget. Vi nåede lige ud til det men stadig væk vi om forsent. Da vi ankom skulle vi lige gør bordkortene klar og velkommen sangen og alt det andet. Jeg startede med at pakke mine gaver op så jeg ikke skulle gør det senere. Jeg fik en lille Dunlop taske i gulv af min mors og fars venner. Jeg fik et portræt af min mormor af Mollie og jeg hvor vi sidder herhjemme i min fars nye stol og med en masse penge i. Så pakkede jeg to gaver op fra min kusine Anne, min fætter Andreas og deres forældre. Jeg fik July øreringe som passede til min ring og jeg fik også en Justin Bieber parfume Girlfriend + 400 kroner. Jeg fik en MacBook Pro 13 trommer med en harddisk i så jeg kan se film på for det gør jeg nemlig meget tit og jeg fik også en mus til min computer det fik jeg af mine forældre. Jeg fik en hel taske med 3 små tasker i hvor der var en masse prøve sæt som jeg har fået af min farmor + en masse penge. Jeg fik et gavekort til Pilgrim fra min veninde på 100 kroner. Nu kommer vi til alle telegrammerne og jeg fik sådan cirka 22 telegrammer.  Inden vi fik noget meget havde jeg lavet en velkommens tale og bagefter havde min far en tale sammen med min mor hvor de sagde noget om dengang jeg kom til Danmark og alle sådan nogle ting. Altså dengang jeg var lille og nu er jeg jo næsten blevet voksen. Så fik jeg en tale fra vores venner de havde lavet en tale med min hund Mollie og deres hund Sherik. Mormor lavede også en tale. Anne, Andreas, min tante og mi onkel havde lavet noget leg noget hvor jeg skulle dyste mod alle og det var hele tiden mig som skulle dyste mod nogen og jeg skiftede aldrig plads. Altså man skulle stå ved den bagved som man tror vandt og dem der så stod bag ved den som tabte så døde man også selv også kan man godt sige at man var ude af legen. Det er en meget indviklet leg jeg kendte den overhovedet ikke men den var ret sjov. De lavede legen i stedet for talen. Jeg fik en sang af mine forældre og en sang af mine forældres venner og mine venner. Derefter skal vi have laks til forrest og der går lidt lang tid inden hovedretten kommer men der skal vi have kød, kartofler, sovs og brød med smør dem der gerne vil have med smør. Derefter skulle vi have en lækker dessert med hindbær is og chokolade. Efter vi var færdig med desserten måtte vi gerne gå ud til forlystserleerne og vi startede med at prøve Tyfonen og derefter prøvede Anne og Andreas Cobraen og derefter prøvede de vidst Luppet og bagefter prøvede vi hele tiden Radiobilerne og Tyfonen. Jeg tror vi højest prøvede Tyfonen 8-10 gange og Radiobilerne 10 gange og Luppet en gang og Cobraen 2 gange og Andreas prøvede en ting som snorrede meget rundt jeg ved ikke rigtigt lige hvad man skal kalde den. Da han var færdig med den havde han det dårligt og jeg sagde jo til at ham at han ville få kvalme men det måtte han jo også selvom men det var godt at de hyggede sig og vi også hyggede os.










































Kommentarer

  1. Sikke mange fine billeder, og jeg håber du havde en super fed konfirmation :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak fordi du syntes det og jeg havde en rigtig god konfirmation :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-