Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Idag i fysik og kemi skal vi lave noget salmiak pulver, og jeg håber virkelig at det smager godt og alt sådan noget, men ja retter sagt det tager lang tid at lave, man skal ikke bruge så mange ting, men det smager meget godt. Det burde jeg lave noget mere af på et tidspunkt, men det tror jeg ikke at jeg kan da jeg ikke har de ting jeg skal bruge, men det smager virkelig godt, så jeg håber at vi skal lave det igen på et tidspunkt, men når vi har kogt det over en gasbrænder skal vi skrabe det som bliver tilbage i skålen og putte på et lille stykke madpapir, og når vi så har gjort det skal vi have noget flormelis højest en ske fuld, men hvis det er blevet for stærkt kan man altid tage noget mere flormelis, hvis man har brug for det. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Faldt på min cykel -.-