Meget træt efter en hård weekend

Vi vågnede lidt i 08:00 på hotellet CabInn og min far og mor gik ud i badet. Derefter var min far færdig og han ledte efter hans sokker men dem kunne han ikke finde. Han ledte sådan cirka i en halv time eller sådan noget også til allersidste finder jeg dem hvor de ligger under 2 poser som vi havde med. Vi gik ned og spiste morgenmad og jeg mødte Martina, hendes mor, hendes veninde Kira og Kiras mor. Det var også den bedste dag i mit liv sammen med lørdagen hvor Justin Bieber koncert var. Hvis Martina havde skrevet til mig hvad for et hotel de skulle bo på kunne jeg jo komme over til hende inden vi skulle over til Justin Bieber koncerten så vi kunne få snakket lidt og mange andre ting. Men det nåede vi ikke. De skulle tidligt afsted fordi de skulle nå et tog lidt i 10 tror jeg fordi de var ihvertfald hjemme lidt i 14:00 om eftermiddagen. Vi pakkede også vores ting og gik ud til vores bil og kørte ud til færgen. Vi kunne ikke komme ind fordi vi skulle vente til færgen var kommet ind og alle pasesserne kunne komme ind. Da den så var sejlet kørte vi ud til færgen og ventede på at skib nummer 2 kom. Vi kørte op på færgen hvor man stiller ens bil hende og derefter gik ind i skibet. Som det første vi gjorde var at købe noget middagsmad og noget drikke inden der kom en masse som skulle have noget at spise og drikke. Så behøvede vi ikke og stille os i kø i særlig lang tid. Lidt senere gik min mor hen i køen igen hvor der var en masse mennesker som stod i kø. Min mor og jeg ville have en Justin Bieber is og jeg fik lidt chokolade på og jeg skulle også have en mere juice fordi jeg næsten havde drukket den anden. Så jeg gik hen til min mor og sagde det til hende. Det tog cirka en time og komme over til Ebeltoft så derefter kører vi hjem til min mormor. Vi for lige kiks og knækbrød inden vi tager afsted. Min far cykler hjem fra mormor af og min mor og jeg taget bilen hjemad sammen med Mollie. Min mor og jeg snakker om lidt forskellige ting så vi kan få tiden til at gå lidt. Da vi kommer hjem meget tæt på hvor vi bor skal vi lige forbi min tante og onkel med noget regnskab som min mormor laver hver måned for min tante. Når hun laver det for hende så for hun en gratis klipning inde hos hende inde i byen hvor den ligger. Derefter skynder vi os hjem og pakker ud og alt muligt andet. Vi skal slappe af fordi at det har været en hård weekend. Nu vil jeg slappe og måske vil jeg sove lidt i otte eller ni for jeg er meget træt.



















Mine sko skal ud fordi de er blevet alt for slidte. 




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-