Generalprøve

Idag skal jeg i skole og have engelsk. Vi havde lektier for til idag og vi skulle lave vores konfirmations tale på engelsk og den skulle højest være på 150 ord og vi skulle fremlægge den på cirka 2 minutter. Det skulle vi ikke lave alligevel vi fik et kopiark med partyer og mange andre ting. Vi skulle til præst for sidste gang vi skulle nemlig lige øve på genralprøven altså hvordan vi skal gå og sådan nogle ting. Jeg tog hurtigt hjem og hentede min salmebog for vores præst skulle bruge den for hun ville skrive vores sætning ind i vores salmebog. Vi gik ned i kirken og øvede os hvordan vi skulle gå, stå og hvordan en af mine veninder skulle konfirmeres imens vi sal konfirmeres. Det gjorde vi meget godt så vi kunne vælge om vi ville have fri eller om vi ville hjem til vores præst og have kage. Det var der nogen som gerne ville og andre tog hjem fordi de skulle noget andet og ikke gad og bruge tid på det. Efter det tog jeg hjem til Mollie og ventede på at min mor kom hjem for jeg ville spørger om min mor ville kører mig op på biblioteket fordi jeg skulle aflevere og genlåne en film som jeg aldrig rigtig nåede og se. Men jeg skal vidst snart se den håber jeg inden jeg skal derop med den igen. Jeg kan kun beholde den i 7 dage og hvis jeg ikke aflevere den om 7 dage skal jeg betale for filmen og det vil jeg selvfølgelig ikke. Hvis man fx. ikke aflevere filmen, bogen, CD'en til tiden SKAL man betale 10 kroner. Altså så galt er det jo heller ikke men man gider vel ikke og bruge 10 kroner på noget fra biblioteket. 

Præstens hund! Så nuttet den er. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-