Vi for gæster

Idag skal vi ud og handle mad ind til idag og hele ugen. I Netto fik jeg en Vaseline healthy+stronger nails og det er en Cream. Det var en inspiration jeg fik fra Freja og Martina for jeg ville gerne prøve den.Vi kigger tog på min mor inde i Kvickly fordi hun mangler noget konfirmations tøj til min konfirmation. Det har hun nemlig ikke været ude og købe endnu. Men min mor gider ikke og købe en kjole til min konfirmation og til min kusines konfirmation som kun bliver brugt to gange. Så vil hun heller bruge noget som hun har hjemme i skabet som hun kan sætte sammen til et meget flot outfit. Vi kan desværre ikke finde noget en kjole til mor inde i Kvickly så vi prøver og gå ind i KM for at kigge og de har nogle pæne kjoler som min mor bryder sig om. Der er desværre ikke nogle som hun bryder sig om og der er heller ikke så mange størrelse i den størrelse hun bruger i kjoler. Vi går så ind i en anden butik som jeg ikke rigtig ved hvad hedder. I den butik som jeg ikke ved hvad hedder der var der nogle flotte kjoler som vi fandt til min mor men de var der desværre ikke i min mors størrelse. Efter vi var færdig gik min mor og jeg ind i kiosken for at jeg kunne få noget aftens slik. Vi kørte hjem og fik noget frokost og efter vi havde spist noget frokost tog jeg i bad for at vaske mit hår fordi at det var meget fedtet. Klokken var blevet mange og min onkel (Ronnie) og tante (Christina) skulle hen og se min konfirmations kjole fordi vi skulle finde ud af hvordan mit hår skulle side og alt sådan noget. Vi fandt på en virkelig flot frisør og jeg sagde at jeg godt kunne lide det og jeg for det måske det til min konfirmation. Efter det skulle vi spise aftensmad og vi skulle have steg, hvidløgs brød, hvidløgs smør, salat og ikke noget sauce. Så hjælp jeg lige min mor med at tage ud af bordet imens de andre snakkede sammen. Vi skulle have dessert og det var sådan en jordbær is med vanille og chokolade på toppen. Det blev meget sent og jeg skulle op og tage min konfirmations kjole på. Det var meget svært og få den på og jeg ved ikke lige hvorfor. Vi kunne simpelthen ikke få den på og vi prøvede og prøvede. Vi kom også til at grine så jeg slet ikke kunne koncentrerer mig. Vi skulle have næsten hele båndet af fordi det er sådan en kjole uden stropper så den skal man have over hovedet. Det siger jo sig selv. Jeg kan ikke passe min konfirmations kjole den er meget stram i det. Jeg ved virkelig ikke hvad vi skal gøre lige nu når jeg ikke kan passe min konfirmations kjole. Jeg kan få en ny men altså nu har jeg prøvet den en gang så vi kan ikke bytte den til en større størrelse. Så tager jeg mit blå mandags tøj på som jeg skal på om aftenen men jeg tror ikke jeg vil have den på alligevel. Jeg vil måske have den kjole på til Anne's konfirmation til min blå mandags fest. Fordi jeg syntes den anden er for kort og den anden er lige så perfekt og lang som den skal være. Vi går ind i stuen og jeg skal have spist frugt inden jeg går i seng. Jeg er træt så jeg går op til mine forældres soveværelse hvor Mollie hun ligger. Så jeg ligger mig under min fars dyne og jeg hygger med Mollie. Jeg sover og mine forældre kommer op for at vække mig så jeg går ind i min egen seng og sover videre. Gæsterne tog hjem klokken cirka halv to eller halv tre så der gik jeg vidst også i seng. Jeg sov lige med det samme var virkelig træt. Jeg har fået nyt shampoo og balsam til mit hår. Det er virkelig godt det kunne jeg godt anbefale til jer. Det er den nye L'ORÉAL ELVITAL og den er pisse god. Så fik jeg også slik men om aftenen efter jeg har prøvet min konfirmations kjole må jeg ikke spise slik, chips, popcorn, chokolade i tre uger. Jeg skal dyrke noget sport.













Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-