Vi Unge og Martina

Jeg vågnede og jeg begyndte og læse mit nye Vi Unge blad som jeg ikke nåede og læse på igår. Jeg havde tænkt mig at læse det i går aftes efter vi havde set Twilight men det syntes min mor ikke så jeg skulle gå direkte i seng. Efter jeg havde spist morgenmad læste jeg videre i mit Vi Unge blad. Jeg læste det helt færdigt. Jeg skulle snakke med Martina lidt over middag. Hun ville vise mig hendes makeup altså hvad hun bruger til hverdag og sådan noget. Hun viste mig også det hun havde i hendes skuffer af tøj. Jeg skulle se hvordan hun gjorde sig klar om morgen lige hvordan hun vasker hendes ansigt med en masse produkter fra Matas. Martina har sådan cirka brugt en 1:30 på at gøre sig klar til hendes gætter kommer klokken 17:00. Min mor siger at jeg skal tage frokost nu og det syntes også jeg skal for jeg er hunde sulten. Vi havde ikke noget rugbrød i køleskabet så vi skal have handlet ind idag. Det var meningen at min far og jeg skulle have handlet inde han cyklede. Han cyklede cirka i to timer og jeg kunne simpelthen ikke vente med at få noget at spise indtil vi havde købt noget rugbrød. Så jeg fik noget brød med pålægschokolade og saftevand til for vi havde nemlig heller ikke mælk. Han var kommet hjem fra cykel turen skulle han lige hurtigt i bad for man sveder jo altid når man lige har dyrket motion. Så det er godt at man kommer i bad bagefter. Vi kørte op i Netto men de havde lukket på en hverdag og næsten alle andre butikkerne havde også lukket. Det er et slags center der hvor Netto ligger. Da vi så ikke kan købe noget i Netto så kører vi ud til Ali men det har virkelig ikke mange varer. Ali har noget dårligt mad, frugt, grøntsager og det ser virkelig ulækkert ud. Vi kører hen til Spar for at få mit rugbrød og det havde de heldigvis. Jeg gik selv ind og købte det fordi min far han ikke gad og låse bilen. Så han kunne lige så godt sidde ude i bilen. Rugbrødet var ret dyrt det kostede 22 kroner og jeg måtte så få resten af pengene. Min far sagde spurgte hvor meget rugbrødet kostede og hvis jeg vidste det måtte jeg få de 28 kroner som var tilbage han kaldte dem drikkepenge. Vi går inden for og jeg sætter alt ind i køleskabet og går op på mit værelse og snakker videre med Martina og imens vi snakker sammen på Skype vil jeg putte neglelak på mine negle. Jeg vil nemlig gerne have at mit neglelak skal matche til mit outfit og den farve har jeg lige præcis i hjemmet. Martinas mor siger at jeg ikke kan være med til at snakke med hende mere fordi at de skal have gjort klar til gæsterne kommer. Så vi slutter opkaldet men imens hendes mor er i bad kan vi lige nå at snakke lidt sammen. Som jeg sagde længere oppe kom gæsterne klokken 17:00. Grunden til at hendes gætter kommer hjem til hende det er fordi at hun har fødselsdag idag. 











Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-