Mit værelse skal poppes op når jeg ikke må købe mere tøj

Idag skal jeg i byen sammen med en af mine veninder fra vejen af. Vi skal mødes kl. 10:30 ude ved nogle sten der hvor vi bor. Vi tager bussen kl. 10:40 og vi er cirka derinde klokken lidt i 11:00. Vi starter med at gå ind i quintess hvor jeg køber en bordeaux farve banadana for 40 kroner. Derefter går vi i Glitter hvor jeg køber 2 øreringe som koster 150 kroner i alt og noget til mit hår for 50 kroner. Derefter går vi ned i H&M hvor jeg skal bytte noget for hende som hun har købt i en for lille størrelse og jeg skal have en ny top/bh til min hverdag. Derefter tager vi ud på strøget og finder noget og spise. Vi går ind på Sunset Boulevard hvor Josephine køber en sandwich for 29 kroner og jeg køber pomfritter for 17 kroner. Vi snakker om vi skal tage hjem eller om jeg bare selv kan tage hjem for jeg mangler flere penge. Vi tager hjem og vi er cirka hjemme lidt i 13:00 og vi tager bussen 13:26 og vi er cirka derinde 13:45. Vi går over til en hæveautomat hvor jeg kan hæve nogle penge og derefter går vi i Bog&Idé hvor jeg skal købe 2 telegrammer til mine 2 veninder også køber jeg også et kort til mine forældre altså et til dem hver selvfølgelig og det bliver 90 kroner. Inden jeg går ud siger jeg nogle store og små bogstaver som jeg bare må eje. Jeg køber et stort J og er stort B hvad siger det? Justin Bieber og det bliver 50 kroner. Derefter går vi op i Matas hvor jeg skal købe en gave til min veninde til imorgen. Altså min veninde har konfirmation imorgen men jeg giver hende den først her på mandag fordi jeg gad ikke og sende den og bruge MEGA mange penge på det. Så er det jo bare lettere og give hende den. Nå men jeg købte en flydende eyeliner for 60 kroner også vil jeg give hende 100 kroner med i hendes telegram der syntes jeg hun fortjener af mig. Hvor jeg har gjort alt galt for vores venskab men jeg håber hun vil tilgive mig en dag. Jeg skal nemlig også have skrevet et meget langt brev til hende hvor jeg fortæller det jeg føler lige nu og hvordan jeg går og har det lige for tiden. Håber ikke hun vil smide det ud denne her gang som hun gjorde sidste gang fordi at hun ikke syntes at der betød noget men det syntes jeg da nok det gjorde. Jeg tror bare aldrig vi bliver veninder igen fordi jeg tror ikke hun vil tilgive mig men når jeg sender brevet til hendes så tror jeg godt at hun vil forstå mig og måske vil tilgive mig men nu må vi se hvad hun gør. Jeg vil helst ikke nævne hvad hun hedder for det tror jeg ikke at hun gider og have at jeg gør. Derefter gør Josephine og jeg endnu engang i Bog&Idé igen fordi at jeg skulle spørger om de havde frimærker men det havde de ikke de kan man kun få i kiosken men jeg købte noget andet i stedet for. Jeg har nemlig købt en Justin Bieber Plakat for 60 kroner. Jeg har købt en masse ting fordi jeg syntes at mit værelse skal poppes lidt op men jeg ordner mit værelse her efter min konfirmation og blåmandag. Jeg håber det bliver flot og mine forældre også kan lide det men nu må vi se det er jo ikke sikkert. Fordi de kan ikke lide dem som jeg kan lide men det er selvfølgelig også forståeligt. Vi går i 7 eleven efter en is og frimærker og vi syntes isene er for dyre og man kan ikke kun få 4 frimærker man skal åbenbart have 10 frimærker hvor underligt. Men så går vi over i Føtex hvor Josephine køber noget slik og jeg køber 4 frimærker og jeg ville også meget gerne have købt SE&HØR bladet man de havde jeg ikke rod til. Vi gik op til Sokkerstukken og der var rimeligt langt op og vi havde begge to virkelig ondt i vores fødder og tæer. Jeg gik ind og blandede slik fordi at der var Torsdags Tilbud underligt at de ikke har Fredags Tilbud det plejer man og have med slik syntes jeg. Vi går hen til bussen og tager den der kommer først så vi tager 17'eren og vi er cirka hjemme lidt i 16:00. Jeg skal købe 3 hveder med hjem fra bageren af og de koster 21 kroner og i alt har jeg brugt 30 kroner på at komme med bussen ind-hjem-ind-hjem men vi havde en billet som vi ikke skulle give penge for der var jeg heldig. Så mange penge gider jeg ikke og give for en bus billetter og jeg skal også snart have et buskort men vi har bare ikke haft tid og købt et men det tror jeg at vi skal på lørdag.














Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-