Monday

Idag skal jeg op i skolen i 2 timer men som er 80 minutter for os. Vi har lavet vores skema og timer om for før havde vi 45 minutter og ikke kun 40 minutter. Jeg hentede Sofie og ved hende og vi følges næsten altid til skole. Vi cyklede op til skolen og vi skulle hører engelske fremlæggelser. Jeg kan bare ikke lide og fremlægge for hele klassen. Jeg kan bedst lide og fremlægge kun til en person eller to personer det vil være nok. Inden vi sluttede timerne skulle vi skrive vores underskrifter i vores telegrammer som vi skal have til vores konfirmation. Da vi havde fri skulle jeg op i Matas og Kvickly. I Matas skulle jeg havde noget bumse cream men det var udløbet. Så nu ved jeg ikke hvad jeg gør for jeg har sådan en stor bums næsten lige under mit ene næsebor. I Kvickly skulle jeg havde 60 brune hårnåle for 30 kroner. Jeg cyklede hen til biblioteket for at aflevere min bog. Jeg lånte lige 17 cd'er og 2 DVD'er. Så cyklede jeg hjem til Mollie og klokken blev 12:00. Jeg kom ind af døren og jeg satte alle mine ting ind i stuen. Jeg var meget sulten så jeg lavede 3 hele rugbrøder med laks. De 3 hele rugbrøder med laks kørte jeg ind imens jeg så Paradise Hotel på min iPad. Da jeg var færdig med laksemadderne hentede jeg vinduer. Jeg spiste alle vinduerne undtagen lige nogle som ikke var særlig gode. Så ville jeg spise hele jordbær bakken og til sidst men ikke mindst spiste jeg æblechips. Jeg gik op på mit værelse fordi jeg vidste min mor snart ville komme hjem. Mollie var udenfor i haven og det har hun sådan cirka været i 1-2 timer nu. Hun kan godt lide og være ude i haven det elsker hun bare virkelig meget. Jeg skal dækkebord og stille frem til om morgenen. Efter noget tid skal vi spise og jeg var også bare hundesulten. Vi skulle have pasta med kødsovs. Det smagte rigtigt lækkert. Da vi var færdig med aftensmaden var det rigtigt mig som skulle gå med Mollie men jeg øve på min Engelsk fremlæggelse. Jeg sagde til mig selv at nu var jeg færdig med at øve så jeg så Paradise Hotel, Divaer i Junglen. Klokken 20:00 kom der Gossip Girl og klokken 21:00 kom der Diaver i Junglen og det skulle jeg også se. Så var jeg virkelig træt og jeg faldt i søvn imens fjernsynet kørte. 







Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-