Justin Bieber Koncert i København i Parken!

Det starter med at jeg var inde ved en af mine veninder inde og sove og jeg skulle blive hentet klokken 07:30 af min far og jeg stod så klar da han kom der gik sådan ca. 3 minutter inden han kom heldigvis skulle jeg ikke stå derude og fryse. Vi kørte forbi bageren og gik ind og købte noget godt rugbrød, franskbrød og 2 rundstykker til min mor. Efter det skyndte vi og spise morgenmad og gøre os klar til at køre over til Ebeltoft hvor min mormor bor et eller andet sted. Mollie skulle nemlig passes imens vi var til Justin Bieber koncert for man måtte ikke have hunde på hotellet og det ville også være synd for Mollie hvis hun bare skulle sidde lang tid inde i hotellet eller vi skulle have kørt hen til Parken og Mollie bare skulle blive sidde uden i bilen. Det ville være rimeligt synd for hende så det ville vi ikke tage chancen på. Derefter havde vi lavet hegn over ved min mormor fordi at der var kommet et meget stort hul i det så vi skulle lige have lappet det. Bagefter skulle vi lave et andet hegn men det var ihvertfald ikke gået i stykker. Vi fik kaffe og hvedeboller inden vi skulle af sted fordi det snart var Store Bededag. Nu tog vi bilen og kørte over til færgen hvor vi skulle til København. Det tog en time og komme til Sjælland også skulle vi kører hen til hotellet og der var virkelig meget trafik men jeg hørte musik på vejen derover og sov lidt fordi jeg næsten ikke havde fået noget søvn hjemme ved min veninde. Fordi nogle af mine veninder og venner vil lave en døgner hvor de er vågne i rimelig lang tid og jeg kunne næsten ikke falde i søvn fordi de larmede så meget men til sidst faldt jeg i søvn. Vi ankom til Sjælland og vi kørte over til vores hotel og det hedder CabInn. Vi holdte næsten lige ude for hotellet men vi måtte ikke holde på den parkeringsplads fordi at den var optaget der var nogle mennesker som havde reserveret den. Vi holdte så næsten lige udenfor vores lejlighed så vi kunne kigge ud til vores bil så ingen kunne stjæle noget så vi holdt selvfølgelig øje men der skete ikke noget. Vi gik til klokken 16:00 for at se om vi kunne få noget aftensmad men det var meget svært der var næsten optaget over det hele men det endte med at vi tog en hotdog. Vi gik over til Parken hvor vi på vejen så en shawarma, pandekager og hvor man kunne købe hørerbuffer for 10 kroner. Fordi at der er selvfølgelig en masse beliebers som råbte og skreg hele tiden. Vi kom cirka ind klokken 18:00. Vi stod i kø til C15 der var ikke særlig lang kø men der var nok fordi at der ikke var så mange der skulle sidde der. Min veninde Isabella hun så mig stå i køen til C15 men jeg så hende bare slet ikke hun skulle have ringet til mig og alt muligt så vi kunne have mødtes. Jeg kiggede ned til C14 og talte alle mulige rækker for at se hvor hun skulle sidde men kunne ikke finde hende. Jeg ledte også efter en af mine allerbedste veninder Elisabeth og Theresa som jeg har kendt i meget lang tid og gået i skole med dem. Vi købte popcorn, drikkevarer for at gøre os klar inden koncerten begyndte. Koncerten startede klokken 19:30 der kom Christopher ind og sang cirka til klokken 20:00 og derefter ventede vi selvfølgelig på at Justin Bieber skulle komme på. Justin Bieber kom først på klokken 21:30 mange sagde at han var meget forsinket og det var han da godt nok også. Jeg skrålet med på næsten alle hans sange og han var bare så god. Der var en tilfældig pige som skulle op på scenen sammen med Justin Bieber med sangen One Less Lonely Girl. Det er så en fucking nordmand altså hvad fanden sker der lige for det. Justin Bieber var meget irriteret over at der var en nordmand han havde jo næsten lige været i Norge i 3 dage i træk tror jeg. Nu når det var i Parken København i Danmark så syntes jeg også at det skulle have været en dansk pige som kom op på scenen sammen med den dejlige Justin Bieber. Men det var sgu fandme planlagt at pigen skulle op på scenen sammen med ham fordi at hendes far arbejder som en af vagterne i Parken det er så snyd. Der er cirka slut klokken 23:30 og der går vi hjem fra Justin Bieber koncerten. Der er en masse mennesker som bare går på gaden og ude på vej og alle mulige ting. Det må man åbenbart gerne når det er koncert fordi der er mange det forstår jeg ikke tror ikke rigtig man må det men der var så mange inde til hans koncert så vi kunne jo ikke alle sammen gå i 2 små gå felter hvor der ikke var særlig meget plads. Vi var hjemme lidt i 00:00 hvor mine forældre skulle ligge en status ud af Justin Bieber koncert og jeg synes også selv jeg skulle det så det ville jeg meget gerne. Jeg fik ikke taget så mange videoer og billeder så hvis i læser det her og i var meget tæt på Justin Bieber. Så ville jeg være rigtig taknemmelig for at i ville sende en masse videoer med Justin Biebers sange til mig over email eller over telefon. Men i bestemmer selvfølgelig selv om jeg må få noget af det i har optaget for mange siger "nej" når jeg spørger dem fordi de syntes det er private videoer og billeder. Håber der er nogen som forstår mig at jeg ikke fik så mange videoer og billeder og gerne vil hjælpe mig med at sende det. Det ville jeg være rigtigt glad for hvis i gad og gøre det for mig. Undskyld mit grimme sprog men det skulle skam lige ud. Det er simpelthen ikke unfair.




















































Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-