Theresas Konfirmation

Idag skal jeg til Theresas konfirmation og jeg glæder mig helt vildt til at se hendes kjole og hygge mig sammen med hende og hendes søde veninder. Jeg skal sidde ved siden af en som hedder Maddie og altså jeg ved ikke så meget om hende men jeg har kendt hende i et lille stykke tid. Da jeg ankommer hvor hun skal holde hendes konfirmation kigger jeg mig lidt omkring og sådan alt muligt fordi at jeg har aldrig været der og Theresa holder ikke hendes konfirmation hjemme ved hende selv men i et hus som de har lejet eller hvad man nu skal kalde det. Når vi alle sammen er ankommet åbner hun alle hendes breve og en som hedder Liv (som er Elisabeth veninde) skriver ned hvor mange penge hun for i brevet fra være person men det kan hun så ikke finde ud af. Så Clara (Theresa og Elisabeths stedsøster/papsøster tager over. Derefter pakker hun alle hendes gaver op og hun bliver meget glade for alle hendes gaver. Hjemme ved hendes far har hun fået et spejl refleks kamera,  cirka 6.000 kroner, en tur til Tyrkiet og meget mere. Ved hendes mor fik hun EOS læbepromad, et fotoshoot for 1.000 kroner, cirka 4.000 kroner, smykker og meget andet. Til forret fik vi laks, kylling, grønne pasta, noget godt brød med noget krydderi og noget andet godt brød, brød med olie på med tomater og blad som kan spise. Derefter snakkede vi lidt og der blev holdt nogle taler og nu skulle vi have noget kød, katfoller, sovs, brød, grøntsager og det samme før. Senere skulle vi sætte os igen for at snakke og alt muligt andet. Nu skulle vi have iskage, kage med chokolade og make-up kage, muffin, og noget andet kage jeg ikke lige ved hvad hedder. Efter det ventede vi bare på at der kommer skrub af mad og til skrub af mad skulle vi have suppe men jeg ville ikke have noget skrub af mad fordi jeg ikke var sulten. Jeg har næsten spist hele tiden og er fuldstændig mæt. Theresa og jeg leder efter de andre piger fordi der er en telefon som ringer og det er en som hedder Liv (Elisabeths veninde) hendes far blev sur fordi at hun ikke havde nogen lomme til hendes mobil for hun havde nemlig kjole på. Når man har en kjole på kan man ikke have sin mobil med sig med mindre man har en lomme i sin kjole men det vil se grimt ud. Vi finder så pigerne og vi snakker lidt om Liv og pigesnak. Jeg ringer så til min far men han tager den ikke også ringer jeg til min mor for at spørger far om han vil hente mig klokken 20:30. Han kommer så og henter mig sammen med Mollie og han møder Peters mor uden for (Peter er en fra min klasse men det var Søren altså Peters lillebror som var ved Theresas konfirmation sammen med Thorbjørn Theresas lillebror) Søren og Peters mor og min far snakkede sammen. Min far og jeg gik hjem og jeg fortalte hvad der var sket og han spurgte om sådan nogle mega underlig spørgsmål om alt muligt. 















































Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-