Døgner

Idag skal jeg indtil en af mine veninder og sove sammen med nogle andre veninder og venner. Jeg skal pakke her om morgenen inden jeg ser afsted og jeg skal også pakke det jeg gerne vil have med til Justin Bieber koncert. Efter det skal jeg gå en tur med Mollie. Vi skulle komme derind klokken 19-19:30 så jeg kom klokken 19:00 cirka. Jeg mødte en veninde som ikke rigtigt kunne finde rundt derinde så jeg hjælp hende lige med at finde hvor min veninde boede henne. Så kom Anton, Markus Josefine, Amalie og 3 andre veninder og 2 andre veninder kom senere. Da vi ankom til min veninde så skulle hun først spise så vi gloede bare på hende for jeg vidste ikke hvad vi skulle lave. Nu når det er hende som holder festen og alt sådan noget. Så er det da også hende som skal have fundet ud af hvad vi skal lave. Vi går op til hendes lillesøsters hamster og bagefter går vil udenfor. Hvor der er 2 kaniner som vi gerne må holde det er en pige og en dreng og de er så nuttet og cute ville gerne have haft sådan en med hjem men ved ikke hvad Mollie min hund sagde til det når jeg kom hjem med en kanin. Hun vil nok tænke den skal jeg spise og hun må ikke være i mit hjem eller sådan noget. Derefter gynger vi lidt, nogen leger med hendes hund og nogle holder hendes 2 kaniner og bagefter går vi ud og spiller fodbold. Jeg havde desværre ikke skoene til det. Så jeg gik indenfor for at finde nogle sko som jeg kunne spille fodbold med. Men da jeg så kom ud var der ikke nogen som spillede fodbold mere. Nogen snakkede og drikker sodavand og nogen spillede et underligt spil med fodbolden. Vi gik indenfor og skulle se en film som hedder TED den var meget god men måske lidt kedelig. Jeg syntes ikke rigtigt er det var noget handling i den film. Men der er sikkert andre som forstår handlingen men det gjorde jeg ikke rigtigt så meget. Imens vi så tæt fik vi chips, vingummier, bolsjer, dip, vinduer + sodavand. Da vi var færdig med at se filmen tog vi alle sammen nattøj på og fandt ud af hvor vi skulle sove henne. Det gjorde vi så også lagde vi også til rette og snakkede lidt og legede flaske Hansen drejer på og mange andre forskellige lege. Klokken blev lidt i 01:00 tror jeg hvor nogle gerne ville have noget sodascream eller hvad det nu er. Så det fik de der eller senere hen på aftenen. Der var mange som var med som gerne ville holde en døgner men de larmede bare pisse meget så jeg kunne næsten ikke falde så meget i søvn. Tror kun jeg nåede og sove cirka 3-4 timer det var godt nok ikke særlig mange. Men ved virkelig ikke hvor mange timer jeg sov det har jeg nemlig ikke lige tænkt på. De vågnede klokken lidt 06:00 fordi st Markus han sagde et eller andet fordi at han drømte noget og det var hvis en af de onde drømme eller hvad man kan sige. Dem som hørte ham sige det sagde at han sagde "fuck" eller noget i den stil. Josefine, Nanna, Amalie og Anton gik udenfor og spillede lidt fodbold og bagefter satte de sig ind i stuen og snakkede lidt. Klokken blev 07:00 og jeg vågnede og gjorde mig klar til at skulle hjem. En veninde vågnede lidt da jeg også vågnede. Jeg tog tøj på, pakkede mine ting men det sagde nogle lyde når man pakker ting i en pose så det rasler lidt eller hvad man skal kalde det. Da klokken var et kvarter over syv gik jeg indtil de andre og snakkede indtil den blev 26 eller 27 minutter over syv. Jeg gik uden og sige farvel det kunne jeg ikke rigtigt nå jeg skulle skynde mig.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-