Shopping Haul

Idag tog jeg ind i biografen sammen med Josephine på min vej. Vi ville se biograffilmen klokken 11:30 men vi tog bussen 10:25 og vi gik over til 17'eren 10:10. Efter vi stod ud i bussen gik vi direkte hen til BioCity og købte billeter til MGP Missonen og slik. Vi købte Apple Juice og Grapfruit Juice inde i Netto som ligger lige ved siden af. Da filmen var færdig gik vi op i Bruuns Galleri. Vi startede med at gå i H&M hvor vi begge to købte et tørklæde for 10 kroner. Så gik vi ind i en anden H&M som hedder H&M Divided. Der var vi sådan cirka inde i prøverummet i en time fordi at vi pjattede og grinte og alle mulige sjove ting. I den butik købte vi begge to en trøje. Jeg ville virkelig også gerne købe en kjole men den havde jeg desværre ikke råd til. Vi gik over til en Nordea bank og jeg hævede nogle penge fordi jeg ikke havde særlig mange penge tilbage så det gjorde jeg. Efter det var vi begge to sultende så vi gik ned til en shawarmabar hvor vi begge to købte en shawarma med kylling og uden dressing. Så sagde jeg til Josephine at jeg gerne ville ned til Only, Ginatrico og New Yorker. Det gjorde vi så imens vi spiste vores shawarma men den var virkelig svær og gå rundt og spise. Vi tabte en masse salat og det kunne vi ikke gøre noget ved. Jeg så en flot t-shirt som jeg lige ville se om den var i min størrelse og det var der så heldigvis. Så jeg gik ind i prøverummet og prøvede den og sagde til mig selv den ser virkelig godt ud på mig selv. Den t-shirt ville jeg virkelig gerne købe for 75 kroner. Inde i Only butikken så jeg de samme trøjer som Amalie og jeg købte hvor der stod Je t'aime og det betyder jeg elsker dig på fransk. Bagefter gik vi ind i Ginatrio men vi gik hurtigt ud igen fordi der var ikke rigtigt noget vi skulle have. Vi gik over i New Yorker. Hvor Josephine så en mustasch ring i forskellige farve den måtte hun bare eje og have. Jeg så en masse hængeøreringe jeg ved ikke lige hvad man kalder dem. Jeg tror man kalder dem fjer hængeøreringe eller sådan noget og de koster 25 for et par og 35 for tre par. Jeg købte dem begge fordi jeg syntes de var så pæne og jeg kommer aldrig til at se et sted hvor det er så billigt med øreringe. Vi gik hen til grønthandleren på strøget hvor vi mødte en kendt fra Paradise Hotel og det var Martin. Martin arbejder i den grønthandler butik. Vi ville gerne have lilla vinder for 20 kroner og det købte vi så. Jeg ville lige hurtigt ind i en H&M på strøget fordi der var lige noget som jeg lige præcis manglede. Jeg så en nederdel for 20 kroner og så manglede jeg nogle leggins så jeg købte to i en pak for 40 kroner. Jeg prøvede selvfølgelig nederdelen for jeg vidste ikke om jeg kunne passe den. Så gik vi hen i en Matas fordi jeg skulle have noget Vaseline som min veninde Freja har fortalt mig om på hendes blog. Jeg kunne virkelig ikke finde den nogen steder. Jeg tror måske jeg så den i Netto men jeg var ikke sikker. Så jeg ville lige gå ind på hendes blog og tjekke billederne. Vi gad ikke og være inde i byen mere så vi tog hjem hver til sidst hus. Jeg vidste mine ting til min mor og hun syntes at jeg har en meget god tøj smag og det syntes jeg også selv. Jeg syntes det er som om vi sådan har lidt af den samme tøj smag men det tror jeg bare overhovedet ikke vi har men man ved ikke. Jeg spurgte min mor om jeg havde fået min bikini top hjem men stadig ikke noget endnu. Da jeg så kom inden for kiggede jeg lige i avisen som hedder Århus Onsdag. I den avis stod der noget med Tivoli Friheden og det kiggede jeg så på. Jeg læste at man kunne få 17 gratis fede fredag fra den 10 maj. Hvis man køber et sæsonkort så koster det 320 koner og det er virkelig billigt. Hvis man bare vil derind engang ig se en koncert så skal man betale 130 kroner og hvis man ikke har en gratis billet så kan du ikke komme gratis ind også skal du betale 130 kroner for hver fredag. Jeg har regnet til sammen hvis man ganger 130 gange med 17 det giver 2.210. Det bliver virkelig dyrt hvis du vil betale 130 kroner for at komme ind til en koncert hver gang men det bestemmer du selvfølgelig selv. 
















Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-