Engelsk Fremlæggelse

Idag skal jeg i skole i 40 minutter fordi der er stadig loukout. Vi skal fremlægge i Engelsk som jeg fortalte igår på min blog. Vi er selvfølgelig de første som skal fremlægge og den havde jeg nu ikke lige set komme. Hver gang man er i gruppe med mig så tager det altid og fremlægge fordi jeg kan ikke både kigge ud til klassen og kigge på papiret når jeg skal huske en masse engelske ord som er svært og sige. Amalie gjorde det meget godt og jeg syntes at jeg læste for meget op ad papiret fordi at jeg ikke kan huske alle de ord men det må jeg bare øve mig på. De klappede af Amalie og min fremlæggelse og min engelsk lærer Anders sagde at jeg gjorde det godt og havde arbejdet godt på det. Jeg fremlægge ikke de hele jeg havde øvet mig på men det var også okay for mig. Jeg cyklede hjem og gav en high five til Eline, hende, Benedikte, Sofie og jeg vinkede til Josefine og Sigrid sagde jeg også farvel til imens jeg cyklede ned bakken. Jeg tog hjem til Mollie og skyndte mig så hurtigt fordi jeg var meget sulten. Da jeg kom inden for åbnede jeg min iPad og startede med at se Fristet hvor langt vil du gå? Efter jeg havde set nogle afsnit fra Fristet gik jeg ned og lavede frokost til mig selv. Jeg elsker mad og jeg kan altid spise og jeg spiser næsten hele tiden hvis man kan sige det sådan. Efter det så jeg flere afsnit og min mor kom hjem så jeg gik ned til hende og snakkede lidt med hende. Da min far kommer hjem tjekker han hans e-mail som er mine forældres fælles. Hvor han så kan se at jeg har brugt alt mit et GB så han bliver skide sur. Han ved ikke hvordan jeg kan bruge det så hurtigt og han kan se at det er sent om aftenen. Jeg startede den første April og der ikke gået så langt endnu. Jeg forstår ikke hvorfor at den kan bruge så meget GB. Jeg har næsten ikke brugt det kun eller jo jeg brugte det mest den 4 April hvor jeg var i byen med Josephine på min vej. Han spurgte så om jeg spillede så sent om aftenen og jeg sagde nej først også spurgte han igen. Du skal ikke lyve for hvis du lyver så tager jeg din mobil i en måned. Jeg valgte så og sige sandheden og det var ja. Jeg gik op på mit værelse igen og min far kaldte hele tiden på mig og jeg blev irriteret over det fordi hvorfor kunne han ikke bare sige at jeg skulle blive. Vi spiste aftensmad og vi snakke om mit Data og min mobil og alt sådan noget og meget andet. Jeg gik en tur med Mollie og efter jeg gik en tur med Mollie så jeg mere Fristet og jeg kigge på mine nye højhælede sko. Jeg har fundet ud af at det er nummer 39 og ikke 36 det var bare træls. Jeg ser Gossip Girl og skal i seng bagefter.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-