Dårlig dag!

Jeg vågner lidt i otte tiden og ser Divaer i Junglen indtil klokken et tiden. Altså jeg for selvfølgelig morgenmad ved ti tiden. Jeg ligger sådan set i min seng hele dagen og gasser den. Jeg gider sådan set ikke og op af sengen fordi jeg er så træt og jeg gik virkelig sent i seng igår. Jeg tænker sådan at jeg skal have støvsuget inden min mor kommer hjem for det havde jeg nemlig lovet hende. Så jeg skynder mig så godt jeg kan hvis jeg ikke har støvsuget når hun kommer hjem for jeg ikke noget for det. Jeg spurgte hende hvornår hun kommer hjem og hun siger at hun kommer hjem ved tre tiden. Min far er ude og cykle efter hans bil fordi den er blevet lavet så han cykler derud. Han kommer så hjem ved fire/halv fem tiden så jeg spørger om han gider og skærer noget spejlpølse til mig for jeg har ikke fået frokost der hvor jeg plejede. Så når jeg støvsugede havde jeg virkelig hovedpine fordi jeg ikke har fået noget mad siden ved ti tiden. Da han kommer ind af døren siger han at min mor først kommer hjem klokken 18:00 og det er bare godt for mig så har jeg stadig lang tid til at hun kommer hjem så jeg gør mig færdig med at støvsuge. Efter frokosten meget sent skal jeg gå en tur med Mollie og det gider jeg sådan ikke rigtig men det skal jeg for det var mig som ville have en hund og det ville mine forældre ikke. De troede hvis jeg fik en hund ville jeg ikke passe den, gå med den og samle lort op. Det sagde jeg så ja til dengang vi købte hunden og jeg holder jo stadig det jeg lover nogle gange orker jeg bare ikke og gå med Mollie. Endelig kommer min mor hjem og ser at jeg har fået støvsuget. Hun skal først kigge rundt i huset om jeg har fået støvsuget det hele og det har jeg. Hun spørger hvor meget jeg vil have for det og det siger jeg at jeg ikke ved. Så spørger hun om 50 kroner og nok og jeg siger nej det syntes jeg ikke. Hvad så med 75 kroner er det så nok og jeg siger nej igen og spørger om 80 kroner ikke er nok. Det siger hun så ja til hun spurgte også om jeg ville have 100 kroner for at have støvsuget hele huset men så mange penge ville jeg ikke have for det. Min far skal låne min computer til at downloade nogle af hans cykel programmer og jeg siger selvfølgelig ja til det men når jeg så for den tilbage har jeg næsten ikke nogen programmer på den fordi min far næsten har slettet alle programmerne som han ikke skulle bruge. Så nu skal jeg til at installer alle programmerne endnu engang det her er tredje gang jeg installer de programmer jeg skal bruge. Jeg bliver snart irriteret over at jeg hele tiden skal installer programmerne. Han siger at han har gemt mine programmer i en mappe hvor den hedder programmer men det tror jeg ikke på. Så jeg installer de programmer jeg skal bruge som er virkelig vigtige. 








































Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-