Blåmandag

Idag skal vi spise morgenmad hjemme ved en fra klassen også snakker vi lidt, spiller bordfodbold og bagefter bliver vi hentet ved 11:00 tiden. Vores forældre har meldt sig på at de kører og alt sådan noget og vi skal indtil Eventcompany. Vi starter med somobrydning hvor man skal have sådan nogle underlige dragter på. Efter det skal vi indtil Rodeotyr og jeg skal helt ikke prøve Rodeotyr fordi jeg for kvalme hvis den drejer rundt og alt sådan noget så jeg kan ikke rigtigt tage det. Så skal vi ind til Megatwister hvor der er cirkler med farver over det hele. Jeg syntes det var nogle underlige regler og der var kun 4-5 orange og den skulle man deles om fordi sådan var reglerne åbenbart bare. Vi prøvede sådan Twister cirka 3 gange det var vidst alt det vi kunne nå. Derefter skulle vi prøve Megafodbold altså jeg troede at det ville være sjovt men det var bare meget kedeligt derinde. Jeg havde troet at hele salen var større for jeg havde nemlig forventet meget mere end det der var. Derefter kørte alle bilerne indtil Bruuns Galleri hvor vi blev sat af også gik vi ind i Bruuns for der var nogle som skulle købe en cap. Efter det kiggede vi lidt rundt derinde og vi gik ned på strøget. Jeg var meget sulten men der var ikke rigtig nogen som ville have noget og spise men vi gik ned på strøget ind i Tiger men der var ikke rigtig noget og derefter gik vi ind i Steo Studio for at kigge efter nogle ører buffer til en iPhone og en pige købte nogle film. Jeg kiggede på et cover til min iPhone men jeg vidste ikke rigtig om jeg skulle købe det eller ej men jeg købte det ikke for jeg ville spare lidt på mine penge. Vi gik ned i Salling med en pose med Galla tøj og efter det fandt vi noget og spise. Vi spiste ved Mackies Pizza og jeg smsede med en veninde fordi at jeg skulle give Katrine en gave og et kort med 50 kroner i. Vi mødes så udenfor Mackies Pizza og jeg gav Katrine det. Hun sagde tak og ha det godt og så fik jeg et kram også gik hun igen. Efter vi havde spist der betalte vi for maden og drikkevarer. Efter det var der nogle der ville ned og have Bobble Tea og vi gik i H&M fordi vi skulle finde et toilet. Vi gik i Magasin og der fandt vi et toilet og Josefine og jeg ventede på min veninde og jeg ringede til en veninde som hed Nanna for at spørger om hun ikke kom op. Efter det sagde jeg farvel og gik op til Salling fordi jeg skulle hen til min mor fordi at min mor sad ved Salling café. Da jeg kom ned helt til Magasin så jeg Katrine, Tia, Natasja, Anders, Maria og en som jeg ikke vidste hvad hed. Jeg snakkede lidt med dem og gik bagefter fordi jeg ville ikke rigtigt være der for de kan ikke lide mig. Jeg sagde ikke noget inden jeg gik men jeg gik bare fordi at jeg skulle sådan skynde mig inden den blev 16:00. Jeg skyndte mig op til Salling og jeg spurgte lige min mor om jeg måtte gå op på 3. sal for at købe den kjole jeg så gerne ville have. De havde den stadig og der var jeg heldig og skyndte mig ned igen. Vi skulle hjem klokken 16:00 fordi vi skulle til fest klokken 18:00 og vi kørte Jeppe, Oliver og Peter hjem og derefter kørte vi selv hjem. Jeg skulle ihvertfald i bad inden jeg skulle derop fordi at mit hår var snavset det bliver det altid ret hurtigt og jeg tror at det er fordi at jeg er teenager. Jeg var færdig lidt over fem og skyndte mig og tage noget fest tøj på, makeup, parfume og sætte mit hår. Vi kørte derop 17:50 og der var en masse biler og min mor og jeg tænkte hvad laver alle de biler her. Vi gik indenfor og det var kun mig af pigerne som er kommet og de andre kom bagefter og der var en masse drenge da jeg kom. Vi skulle have Pasta med Kødsovs og det smagte vildt dårligt og jeg fik hyldeblomst til fordi jeg ikke kunne lide sodavand. Jeg kan bare ikke lide brus ved ikke hvorfor men jeg skal nok lige vente lidt så kan jeg sikkert godt lide sodavand som alle de andre. Sodavand det er bare overalt syntes jeg for der er aldrig bare juice eller saftevand nogen steder. Altid sodavand og jeg bliver snart træt af det. Vi skal tage en velkomstdrinks og skrive navn på vores krus for det er det eneste krus vi for deroppe. Lidt over syv kommer der en DJ og skal spille musik for os også kan vi spørger om han vil sætte den og den sang på og det ville han gerne. Efter lidt tid tog DJ'eren hjem fordi at han skulle hente noget udstyr derhjemme også kom han igen også kunne man næsten ikke snakke fordi at det larmede helt vildt og det var fucking højt. Vi dansede til musikken og vi gik hele tiden med Eline fordi hun hele tiden skulle skifte kjole altså de var begge to meget korte. Lidt senere tog c klassen billeder af 2 fra vores klasse tror jeg og de vidste dem vidst så til nogen drenge som vi ikke bryder os særlig meget om. Vi gik udenfor og snakkede lidt fordi vi kunne næsten ikke snakke derinde. Der var en masse røg og de andre fra de andre klasser de lavede næsten alle sammen en rundkreds så man næsten ikke kunne danse der fordi der var vidst nogle inde i cirklen som skulle danse også skulle de andre vidst anse efter. Meget meget senere hen på aftenen var der meget røg så man næsten ikke kunne se en skid. Jeg gik op til computer hvor der var musik og der kom Kasper og Nicolai og Kasper spurgte mig om vi skulle danse og jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle svare men jeg tror at jeg svarede nej. Da jeg kom lidt længere ned ved bord og stolene var der to andre som også spurgte mig om vi skulle danse. Jeg tror gerne jeg ville have danset med dem men sagde vidst nej til en af dem men jeg havde fortrudt det da jeg havde sagt nej for jeg tror ikke man for sådan en meget stor chance igen. Festen var slut og min mor og jeg kørte hjem og min mor spurgte mig om der var nogle som ville havde spurgt mig om vi skulle danse og jeg sagde der var tre som havde spurgt mig men så sagde jeg til min mor at jeg sagde nej. Men min sagde at næste gang der var nogle som spurgte så skulle jeg sige ja men jeg sagde at det kom an på hvem det var. Så sagde hun nå er du blevet kræsen var. Jeg spurgte hende om vi ikke kunne snakke om noget andet for jeg gad faktisk ikke og snakke med hende om det mere for hun spurgte bare indtil alle mulige ting. Imorgen er der nogen der skal møde klokken 08:15 og jeg skal møde klokken 09:20 fordi jeg ikke skal have Fransk mere. I for billeder senere på dagen hvis jeg når det for nu skal jeg nemlig lave lektier. 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-