I byen med mine veninder

Jeg kommer i skole og min veninde er der ikke så jeg tror ikke at hun kommer i skole men til sidst kommer hun men hun kommer for sent. Vi havde nemlig aftalt at vi skulle i byen sammen også er der nogle andre veninder der spørger om de vil med i byen sammen med os og det siger vi så ja til. Det vil jo være skide hyggeligt. Efter timen er slut skal nogle af pigerne og drengene ned til tandlægen og det tager cirka en time. Vi tager hjem til min veninde og stiller tingene og dem som har cykel med. Vi tager så derind og skal mødes med to veninder og vi går derefter hen til Bobble Tea og det smager MEGA godt jeg har aldrig prøvet og smagt det før. Det var lidt underligt i starten med de der runde kugler som smagte af jordbær de var gode men det var lidt sjovt. Jeg ville gerne vide hvordan de er lavet men nogen syntes det var en dårlig idé for tænkt hvis at man ikke kan lide og hører det som er derinde i og man så ikke vil drikke dem mere. Jeg tog en lille Bobble Tea med hyldeblomst og de der bobler med jordbær smag. Derefter gik vi lidt rundt i byen og alt muligt andet. Efter vi har købt noget og spise er der nogle der spørger om vi ikke må få taget et billede af jer. Så vi tager så at det er os de snakker til men det er det ikke. De snakker til Malene og Kasper fra Paradise. Vi mødte Malene og Kasper fra Paradise og det var bare så sjovt. Lidt senere gik vi hen til bussen for at se hvornår bussen gik og den gik nemlig om 8 minutter så den tog vi. Der var ikke nogle siddepladser så vi stod op og bussen kørte så vi næsten ikke kunne stå fast et sted så vi blev tumlet rundt over det hele. Og da der kommer en ældre dame ind så giver hun mig en H&M pose fordi at hun skal finde hendes buskort. Hun stiller en taske med varer i og en mand rejser sig op og er sur fordi han tror at de var os som væltede hendes taske med varer i. Vi hjælp hende og vi blev helt forskrækket vi vidste ikke hvad der gik af ham. Min veninde og jeg gik ud af bussen og snakkede om ham manden hvorfor han sagde det og sådan noget. Vi troede at han var blevet fyret fra hans arbejde og havde en dårlig dag eller sådan noget i den stil men vi ved jo aldrig for vi kendte ham ikke. Vi gik hjem til min veninde og jeg hentede mine ting og jeg cyklede hjem på en lang god dag sammen med mine veninder.














Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-