Er ikke så tit i klubben men det var jeg idag

Idag tog jeg ned i klubben fordi jeg skulle derned og give 120 kroner for at komme med i Tivoli nu når det var klubbernes dag vil jeg jo gerne være med fordi det er ret lang tid siden jeg har været med til noget sjovt. Jeg var der nede næsten på samme tid med Eline og vi snakkede begge to med Anette for at fortælle lidt om vores konfirmation og blåmandag og hvordan vi havde det men jeg sagde ikke så meget. Jeg rydde for det meste i Vi Unge bladene for at se om der var nogle plakater jeg kunne tage med hjem og hænge på min væg. Der var ikke nogle plakter som jeg ville have med hjem, de var alle sammen krøllet, gået i stykker og revet i stykker eller hvordan man nu kalder det. Jeg tog hjem fordi jeg skulle hjem og jeg kan ikke lige huske hvad jeg skule derhjemme men jeg gad ihvertfald ikke og være i klubben mere for det blev ret kedeligt. Nå men jeg tog hjem til mit hjem og slappede af. I morgen skal vi faktisk ikke i skole fordi at den 1. maj har vi fri fra skolen. Det er jo bare dejligt! Vi er næsten lige kommet i skole igen også efter en dag så skal vi allerede holde fri igen det er jo bare fedt. Vi skal indhente timerne fordi vi har jo haft lockout så vi skal kører hårdt på.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-