Mor og datter dag

Idag var jeg med min mor i byen efter skole. Vi skulle ind og købe blåmandagstøj. Vi startede i H&M og derefter gik vi en i en sko forretning for at købe nye rigtige Converse til mig og det gjorde vi så. Bagefter tog vi ind i Sparks for at købe en Dunlop til min mors veninde fra hendes arbejde altså til hendes datter. Til sidst gik vi i Glitter og derefter fik vi noget og spise og efter det gik vi i H&M for jeg skulle have en top og jeg fik også nyt badetøj som jeg skal have med til Spanien og det kan blive dernede.

Blåmandags tøj

Top: Jersey Fancy til 129  kr. 
Jakke: Blazere + underdele til 349 kr. 
Bukser: Denim Skinny til 179 kr. 
Bælter til 79 kr.
Sko: Converse Bordeaux til 599 kr. 



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-