Jeg hyggede mig med Amalie

Jeg skal i skole og have engelsk men vi skal hav historie i stedet for fordi at vi har den samme lærer til både engelsk og historie. Så han kan lave om på skemaet om vi skal have engelsk eller historie. Vi plejer og have det vi skal have i skolen normalt som står på skemaet. Bagefter skal jeg hjem til min veninde Amalie. Det er længe siden vi har været sammen. Vi starter med at lave spille ludo, derefter laver vi mønster ud ad stearinlys og bagefter kommer hendes mor hjem og vi går op på hendes værelse og tjekker Facebook. Vi snakker om at vi skal op i Matas. Hun skal købe noget til hendes veninde Freja her til fredag og jeg skal købe en concealer, puder/Foundation. Det tager rimeligt lang tid for vi kigger også på en masse parfume og prøver dem. Vi for det meget dårligt når vi var færdige vi for helt kvalme. Vi cykler hjem til Amalie igen og vi skal spille 10.000 med terninger. Det er et meget svært spil og det er rimeligt svært og forklare reglerne men det gik fint nok. Derefter vi var færdige gik vi op på hendes værelse. Tjekkede Facebook endnu engang og derefter cyklede jeg hjem. Hun følger mig lige lige lidt hjem fra hendes hus og op på biblioteket for jeg skulle aflevere 2 film. Jeg cykler hjem til min mor og vi hygger os. Klokken 20:00 kørte min mor mig op på skolen fordi vi nogen lave noget oppe i skolen også spurgte de om man kunne komme. Jeg kom klokken 20:00 men det var rigtigt klokken 19:30 men der var jeg ude og gå med min hund Mollie. Da jeg kom derop ringede jeg til Theresa for at sige hun skulle komme ned til os og det gjorde hun. Så jeg snakkede med Sine, Maddie og Theresa og hendes 2 lillebrødre. De gik ned til VRI klubben og vi blev oppe på skolen. Vi spillede fodbold, snakkede, står på line altså for at se hvem der kan stå længes også begyndte vi alle sammen og tage hjem lidt i 22:00. 

















Da jeg kom hjem fra Amalie havde min mor ryddet op i min seng

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-