Wok

Idag skal jeg tage hen til Sofie fordi vi skal op og have en time på 40 minutter. Vi skal op i skolen klokken 10:25 og hjem klokken 11:05. Efter skolen tog jeg op i Kvickly og Matas for at se om de havde en Vaseline men den kunne jeg ikke finde. Så jeg tog hjem igen og gik en tur med Mollie og tog noget franskbrød med pålægschokolade. Jeg så tv imens jeg spiste frokost og jeg ville tage i klubben efter et par timer. Inden jeg to der hen så jeg noget på en kanel som hed Vi piger snakker og kanalen hedder Ulta altså den nye kanal som er kommet. Jeg tager hen i klubben og ser en dreng fra min parrealklasse. Drengen hedder Samuel og han sidder ude ved Emmerys sammen med hans mor, storesøster og hund. Jeg går bare forbi jeg gider slet ikke og sige noget til ham for jeg aner ikke hvad jeg skal sige. Jeg har alligevel heller ikke noget og sige til ham så det kan vel være lige meget. Jeg snakker hellere ikke så meget med ham over i skolen. Jeg kommer hen i klubben for at spørger hvem der skal spise der i aften og indtil videre skal Sigrid, hende, Mathilde og Laura spise i klubben. Jeg melder mig også mig på til at spise over i klubben for det har været lang tid siden jeg har spist der. Hun spiser der også. Til aftensmad skal vi have wok. Sigrid og jeg kigger i en avis i sådan lidt af hvert. Derefter siger Laura at jeg skal downloade en app på min iPhone som hedder Frisko og det gøre jeg selvfølgelig. Hun siger at hvis jeg downloader appen så kører vi op til en Shell lige i nærheden er hvor klubben ligger. Vi downloader alle sammen appen altså dem som har en iPhone. Da vi kører op til en Shell tank ser vi en dreng som kører på skateboard og en som har arbejdet nede i klubben  hedder Jonas og siger at han hedder Dennis. Hvor en som arbejder der nede nu siger at de begge to mødte ham i byen. Det tror vi piger som går i syvende klasse så ikke lige på. Når vi kommer op til Shell tanken siger Laura "Se der er et lig" Vi spørger hvor men det var bare sådan en bil med et menneske inden i. Vi sad og ventede i minutter for at få aftensmad. De voksene som arbejder henne i klubben sagde at vi godt måtte gå ud og vaske vores hånder inden vi skulle spise aftensmad og det gør mig altid der henne og det håber jeg også man gør inden man skal spise derhjemme. Vi sad og ventede fordi at nogle af drengene fra sjette årgang var nede og spille fodbold på banerne helt nede ved stranden så vi skulle vente til at de kom op før vi måtte spise aftensmad. Altså vi spurgte selvfølgelig også om vi måtte tage aftensmad inden de kom fordi at vi var så sultene. Nu kommer de og vi har altså en leg hvor det er at man skal være stille i 10 sekunder og hvis man begynder og grine skal man starte forfra og man for til sidst. Maden smager virelig godt jeg tror aldrig i mit liv at jeg har smagt wok før. Efter aftensmaden gik vi en i hyggerummet hvor vi alle sammen sad med vores mobil telefoner. Sigrid og Laura lavede nogle videoer hvor de sang nogle sange med helium stemme. Det var vidst Laura eller Sigrid som havde den app. Jeg tog hjem fra klubben 19:30 for jeg skulle hjem og se en serie klokken 20:00 som hedder Gossip Girl. Jeg nåede heldigvis og være hjemme i god tid. 




























Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-