Internettet virker endelig

Vi startede med at spise morgenmad og efter morgenmaden så jeg to film. mine forældre det samme fra i går efter morgenmaden. Imens jeg så den ene film pakkede min mor hendes ting for vi skal hjem i morgen. Vi gider nemlig ikke og pakke imorgen så er det bare meget nemmere og gør det dagen før man skal af sted. Det plejer vi altid og gøre. Jeg tog noget tøj på og gjorde jeg skulle gøre som man plejer og gøre om morgen men det gjorde jeg efter frokosten. For jeg så film næsten hele formiddagen det plejer jeg nu ikke og gøre. Efter jeg havde gjort mig klar pakkede jeg mine ting og putter dem ind i bilen. Da jeg så var færdig begyndte jeg og se nogle par afsnit af Paradise Hotel. De varer højest en halv time og måske lidt mere. Senere på dagen gik vi en tur op i byen hvor jeg fik en is, vaffel med en masse sukker i og en varm kakao. Mine forældre fik en kaffe og en vaffel med is. Imens vi spiste og drak det tog min far nogle billeder og videoer. Jeg tog også en masse billeder. Vi gik over til to butikker hvor vi kiggede i den første butik og i den anden butik skulle jeg prøve en Sweet short i XS den passede mig meget fint. Så den købte min mor og hun sagde at det var mit påskeæg. Altså jeg vil hellere have noget tøj i stedet for et påskeæg med noget slik i for man kan jo altid købe noget slik. Det kan man selvfølgelig også med tøjet men jeg syntes bare det er bedre med tøj end slik. Jeg købte den samme trøje som Amalie også købte bare i en anden størrelse. Nu har vi en veninde trøje kan man godt sige men bare ikke i sammen størrelse men skidt pyt med det. Derefter gik vi hjem og vi skyndte os fordi at vi alle sammen frys så meget. Inden vi gik helt hjem gik vi lige hen til Pizza restaurant for at tage et menukort. Vi tog menukortet med hjem for at kigge i det for Pizza restauranten havde desværre ikke åben da vi gik forbi det. Vi ringede til dem for at bestille en Pizza til os hver. Det ville jo være lidt svært og dele fordi at vi kan lide forskellige Pizza med tilbehør. Efter aftensmaden gik jeg over og så det af Paradise Hotel jeg manglede og se. Min mor sagde at jeg skulle gå med Mollie imens jeg var i gang med at se Paradise Hotel. Det syntes hun var fint nok bare jeg gjorde som jeg lovede hende. Selvfølgelig holder jeg det jeg lover folk. Jeg gik indtil byen og tilbage igen. Jeg manglede noget inde i 10 20 30 men da jeg så kom derhen havde de lukket. Så jeg kunne ikke få det som jeg manglede og jeg skulle bruge. Hvis jeg kommer hen på denne samme campingplads igen så skal jeg have det som jeg gik hen efter. Mollie tisse og hun lavede også en lille kage. Min mor og far grinte af mig fordi de kunne se det igennem vinduet inde i campingvognen. Jeg skulle altså samle kagen op men det ville jeg virkelig ikke. Jeg troede min mor ville tage kagen men hun var desværre ikke med ude og gå med Mollie. Da jeg så kom hjem fra turen sammen med Mollie havde min mor hældt nogle chips op i en skål til mig. Det var meget pænt af hende og jeg gav Mollie nogle chips men ikke særlige mange chips. For hun bliver alt for fed hvis hun for alt for meget. Mollie ville ikke mere være sammen med mig mere så hun hoppede ned fra sofaen over ved mig og gik over til mine forældre. Da hun så var gået så jeg Gossip Girl og jeg er virkelig blevet afhængig af den serie. 











Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-