Gossip Girl

Idag efter skole tog jeg hjem til Josefine for vi skulle nemlig lave vores geografi opgave færdig som skal afleveres her på onsdag. Og denne her gang var vi ikke begge to syge men det var vi desværre i sidste uge. Da vi næsten lige var kommet hjem til Josefine fik vi en kiwi og lavede videre på vores opgave. Så tog Josefine nogle kiks også ville hun sige at det var mig som spiste alle kiksene. Hun spiste også selv nogle og hun spiste cirka lige så mange kiks som mig. Da vi var færdige med opgaven ville vi se et afsnit af Gossip Girl. Jeg blev hentet klokken 16:30 for jeg skulle nemlig hjem og lave nogle lektier med min mor. Så det gjorde min mor og jeg så. Min far kom hjem og vi skyndte os og lave matematikfessor for jeg var lige ved at jeg ikke kunne nå det. Jeg nåede lige præcis og blive færdig og min far bliver sur fordi jeg for fire forkerte fejl. Fordi at vi skyndte også så meget men det kan vi ikke gøre noget ved nu. Lige nu er jeg begyndt på at se Gossip Girl det er rigtig spænende i skulle prøve og se det.



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-