Klubben

Idag tog jeg ned i klubben for at få hjælp med min kronik i dansk hvor Anette fra klubben skulle hjælpe mig med det. Men hun kunne ikke rigtigt hjælpe mig så meget også da jeg kom hjem lavede jeg resten af kronikken. I klubben lavede vi et pusle spil på 1000 brikker og hvis vi var færdige inden klokken 17:00 så måtte vi få en is af en som arbejder i klubben. Vi nåede desværre ikke og lave pusle spillet færdigt. Jeg tror jeg skal ned og lavede det færdigt imorgen. Anette fortalte mig at hun ikke kunne komme op til skolen i matematiktimen i anden time. Så der kommer der en anden fra klubben der op hvor han skal hjælpe mig. Ham som kommer op i anden time i matematik det bliver en som hedder Mark.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-