Shopping og poolparty

Dagen startede med at jeg tjekkede min mobilog så lidt Gossip Girl inden vi skulle have morgenmad. Efter morgenmaden gikmin forældre op og vasker bestik og tallerkener af. Jeg blev hjemme og passeMollie imens det var deroppe og jeg så Gossip Girl imens. Da de så var kommethjem ville min mor gå op i bad og min far ville ud og cykle en tur og jeg villeslappe af. Nu skal vi spise frokost og bagefter skal vi ud og handle og shoppenogle ting sammen som vi lige mangler. Jeg har fået to nye højhælede sko, firekort hvor den beskriver en person, tyggegummi og jeg prøvede en Sweet shorthvor der stå jeg elsker dig på fransk. Amalie købte den sidste i small så jegkunne ikke få nogle fordi at jeg ikke kan passe en medium for vokser ikke såhurtigt og jeg tror heller aldrig at jeg kommer til at bruge en størrelsemedium. Jeg ville gerne have trøjen som ligner meget en kjole men den er altfor stor til mig men jeg vil prøve og over tale min mor til at jeg måske kan fåden i medium nu når de ikke har den i small mere. Min mor købte en jakke sompasser til hendes gummistøvler som også bare til mine og mærket er IlseJakobsen og noget billigt. Min far skulle have fire cykelsokker to sorte og tohvide. Min far går hjem før min mor og jeg fordi et han fryser og vi har Molliemed og hun fryser også meget og så meget kan hun heller ikke gå før det bliveralt for koldt for hende. Min mor og jeg shopper videre og vi slutter af med atjeg for pomfritter og min mor tager en soft ice. Derfra går vi hjem tilcampingvognen hvor vi skynder os for vi fryser virkelig meget. Imens vi gårhjem fra byen af sne'er det og det sne'er mere og mere senere på dagen det sigerde nemlig i nyhederne. Da vi så kom hjem ville jeg spille kort med min far mendet kunne vi ikke gøre lige med det samme fordi han skulle ordne noget førstmen bagefter kunne vi godt. Vi spillede to spil fordi at jeg gerne ville haverevanche og det fik jeg så men jeg vandt desværre ikke over min far træls formig. Når vi er færdig med at spille ser jeg lige lidt tv på Netflix hvor Mollieligger oppe i sofaen i campingvognen. Vi hygger os og jeg nusser hende og det kan hun godt lide og så for hun noget søvn når jeg ikke nusser hende. Min morog jeg skal hen og købe pomfritter til aftensmaden for vi skal nemlig havekylling til aftensmad. Vi tog Mollie med derhen det tog lidt tid for atkomme derhen for hun skulle snuse og det tager altid lang tid. Vi skyndte oshjem og vi kom en snak med nogle ældre mennesker og jeg gik ind i receptionenfor at spørger om hvornår der var poolparty. Poolparty startede klokken 19:30 og sluttede klokken 21:00 og jeg skal vidst op til poolpartyetsammen med mine forældre. Det var en time og 30 minutter og det syntes jeg ogsåer lang tid. Vi sætter pomfritterne ind i ovnen så de kan blive varme for vitroede at de var blevet kolde og det var de også. Så det gjorde vi varmedepomfritterne. Jeg skulle til poolparty og jeg fulgtes sammen med mon far deropog min mor kom senere hun skulle lige ordne noget. I omklædningsrummet mødtejeg to nye veninder de hedder Cecilie og Emma. Cecilie var 14 år og skulle tilog i niende klasse og jeg ved ikke lige med Emma. De skulle af sted i aftenfordi at de skulle til fødselsdag tidligt i morgen så derfor kørte de hjem iaften. De fortalte mig at de havde en forårs plads så Cecilie og Emma skal værepå campingpladsen indtil Sankt Hans. Jeg tager hjem til mig selv for jeg kan joikke være sammen med dem. Min mor pakker mine håndklæder og mit badetøj ind iet skab i campingvognen hvor det er varmt og kan blive tørt. Så siger jeg atjeg skal have klippet mine negle men min mor siger at jeg skal have klippet demnu fordi at hun syntes at det er en god idé nu når jeg lige har været i vandeti rimelig lang tid. Hun skulle klippe mine negle på fødderne og det kilder. Nårhun rør mine tæer. Jeg er bare virkelig meget kilden det har jeg altid væretdet kan jeg ikke ændre på. Min mor siger at jeg selv skal begynde og klippemine negle men det vil jeg ikke for jeg kommer til at klippe dem trekantede.Jeg går hen og tager nattøj på. Nu vil jeg se lidt film på Netflix inden jegskal sove. 


















Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-