Præst, præst og præst

Idag skal jeg ikke i skole fordi at jeg skal være til præst hele dagen. Jeg tog der op kl. 8:00-14:00. I kirken er der nogle billeder i væggene hvor vi hørte historierne som passede til billederne. Efter det gik vi over i Sognegården hvor vi blev inddelt i grupper vi skulle lave skitser inden vi tegnede det rigtige. Jeg tegnede en meget flot engel syntes jeg selv. Nu skal vi lave kort film om kristendommen. Det handlede om Palmesøndag, Skærtorsdag, Langfredag, Påskedag og kan ikke lige huske resten. Vi havde om langfredag og min veninde og jeg var i gruppen sammen med nogen vi aldrig snakker med. Så vi kunne ikke rigtig snakke med dem så vi kunne ikke rigtig komme igang med vores film. Vi fik så hjælp af to herre så vi kunne komme igen. Det gik meget bedre da vi fik hjælp. I for billedet når jeg for taget billedet. Det skal nemlig hænges op i Sognegården fordi væggene er for kedelig. Væggene er helt hvide og ja det er måske også ret meget kedeligt og glo på. Om aftenen skal jeg hen i kirken/Sognegården igen fordi der skal vi have vores forældre med. Vi kom kl. 18:00 og det sluttede senest kl. 20:10. Vi skal synge en sang, se kort film om kristendommen, snakke om konfirmation og til sidst men ikke mindst skulle vi se et teater som hed "Fars dreng".  

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-