Amalies forældre kommer på besøg

Idag tager Amalie og jeg op i vandlandet og vandet er bare koldt over det hele. Inde i vandlandet men det er vidst fordi at der er sket noget med vandet så derfor er det så skide koldt næsten ligesom udenfor. Imens vi vasker vores hår så er der små piger som kigger underligt på os. Vi tager hjem i campingvognen hvor vi vil starter på at se en film nu når Amalie ikke er her i aften. Imens vi ser filmen vil vi sidde og spise vores frokost imens for vi har ikke så mange timer til at være sammen som vi havde de andre dage. Når filmen er færdig vil vi tage nogle billeder det elsker vi nemlig begge to. Vi vil begge to have nogle nye profilbilleder på Facebook for vi syntes vores profilbillede er for gammelt og vil gerne have et nyt. Vi skal hen og købe flutes til  aftensmaden og vi går så derhen men det er virkelig koldt. Så vi skynder os så hurtigt vi kan og komme hjem. Da vi kommer hjem spiller vi videre på kort spillet og efter det spiller vi Kalaha ud af tre. Derefter slapper vi lidt af og var lidt på vores mobiler. Amalies mor ringede til hende for at sige at de er ankommet på campingpladsen. Vi går så op og henter dem sammen med min far. Min far går ind i receptionen for at sige vi har fået gæster. Vi siger så hej til Amalies forældre og går ned til campingpladsen. Amalie og jeg løber ned til campingvognen for at få varme til aftensmad skal vi have en steg med salat og flutes og til sidst skal vi have grillet pølser. Mine forældre og Amalies forældre snakker sammen. Vi går ud til dem og sidder lidt og snakker sammen  med dem om alle mulige ting og sager. Min far, Mollie og jeg går op og siger farvel til Amalie og hendes forældre for hun vil gerne hjem idag. Hun vil nemlig gerne være sammen med hendes forældre og det kan jeg selvfølgelig også forstå. Hun har klaret det rigtigt godt. Efter Amalie var taget hjem havde hun glemt hendes håndklæder og hendes badetøj men det for hun når vi ses igen. Min far og jeg tog et spil kort og spiste bolsjer til. Nu vil jeg se Gossip Girl. 























Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-