Hjem til vores præst Hanne

Idag skal jeg hjem til min præst klokken 19:30-21:00 det var meget hyggeligt. Men det mest pinlige jeg tænkte på er at man skulle ringe på døren selv. Ikke med nogle veninder eller venner. Jeg fik gjort det sammen med en veninde Amalie som i nok har hørt før. Vi fik kage og saftevand. En time senere skal vi hjem fra Hanne, min veninde Nanna og jeg skulle gå ned af trapperne i bæld hammerne mørkt himmel uden noget lys. Jeg ramte dårligt på foden og trappen, men min fod blev heldigvis ikke forstuet. Min far ventede på mig nede ved vejen og vi var på vej hjem. Men så kom jeg lige i tænke om noget jeg havde glemt ved vores præst Hanne. Jeg havde glemt mit halstørklæde så det gik jeg op og hentede, men jeg sagde så til min far at han skulle komme med fordi jeg ikke kunne lide og gå alene i mørket. Det var meget sent på aftenen. Hanne's hund gøede og jeg blev hel forskrækket, men grunden til at Hanne's hund blev sur var fordi at min hund Mollie kom ind. Så gik vi hjem.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-