Fitness og Amalie

Idag tager vi op i fitness centeret. Vi beslutter os for at gå i bad efter vi har dukkert motion for hvis man ikke gør det kommer man til at svede under armene og det vil ikke være særlig godt. Derefter tager vi hjem og for noget frokost at spise. Vi tager så et spil 500 imens mine forældre er oppe og handle hvor Amalie og jeg passer Mollie. Når de så kommer hjem tager vi i byen. Vi starter med at gå helt ned i enden fordi Amalie skal have en varm trøje. Så går vi ind i de butikker vi gerne vil ind i. Vi slutter af med og købe en is og jeg køber pomfritter og de koster virkelig mange penge. En pomfrit koster 27 kroner altså jeg syntes det er mange penge. Da vi kommere hjem skal vi gå en tur med Mollie hvor vi går ud af byen. Inden vi skal spise aftensmad vil Amalie og jeg gerne se en film for vi vil nemlig gerne nå og se næsten alle filmene undtagen lige nogle af filmene. Til aftensmad skal vi have sparribs, salat og så kan vi få en bolle til hvis man har lyst. Da vi så er færdig med at spise aftensmad sætter vi os over og ser resten af filmen færdig af den vi var i gang med inden vi skulle spise. Så vil vi gerne spille et spil som hedder Vildkatten og jeg spiser frugt imens og jeg spiser mango og jordbær og det smager virkelig godt. Vi vil prøve og finde alle brikkerne indtil der ikke er flere tilbage og det gjorde vi så. Inden vi ser en ny film vil vi ligge sidde lidt med vores mobiler og tjekke det som vi skal tjekke. Nu vil vi fortsætte vores afslapning med en god film og slik.

















Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-