Hjem til Nanna

Idag her klokken 18:00 skal jeg hjem til en min veninde Nanna. Hvor der så kommer en fra vores klasse som er gået ud men hun kommer så bare på besøg hjemme ved Nanna. Så kommer Laura og jeg derhen også skal vi hygge og så kan man sove der hvis man har lyst til det. Jeg vil ihvertfald gerne sove hjemme ved Nanna sammen med Carla og måske Laura. Jeg tror at vi skal have burger til aftensmad. Det var faktisk meningen at idag skulle vi ind i byen og få tæerne ned i noget vand hvor der er fisk i. Ved ikke lige helt præcis hvad det hedder men i kan for billeder af det når jeg er færdig med at skrive det for idag. Inden jeg skal hjem til Nanna skal jeg først lave nogle af mine lektier. Og det forstår jeg selvfølgelig godt. Grunden til at vi ikke kom derind var fordi at Carlas mor var syg og jeg tror at hendes mor skulle kører hende her ud. Hun må vidst ikke tage toget. Hvor bliver vores forår af. Det bliver ved med at sne. Jeg vil lige vise jer den nye single fra vores gamle vinder af X-Factor Sarah 2011. Kan i lide den?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=p1me8Lp3gI0

Rosiner smager godt.

Jeg elsker blomster især når man giver blomster til en speciel person.

Ikke mere sne ihvertfald ikke til min konfirmation for så bliver det hele ødelagt.

Jeg har lyst til at tage neglelak på. Hvad for en synes i jeg skal tage på? 


 Jeg må få Phoebe Tonkin autograf og hun vil måske sende den til mig med posten.

Kig lige min kommentar er den ikke bare god. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-