Tidligt fri fra skole igen!

Jeg var ikke med til idræt fordi at jeg er blevet vaccineret i højre skuldre så det gøre stadig meget ondt. Så kan ikke rigtig bruge min højre skulder eller højre arm til så meget. Dem som ikke havde haft idræt idag skulle rydde op for de andre. Det var ret træls og surt for os men det gik ellers meget godt. Efter idræt gik min veninde og jeg ned og købte noget frokost til mig. Jeg kom op med to rundepizza. Jeg kunne ikke spise de to rundepizzaer. Jeg spiste kun den ene, så var der er en masse som spurgte om jeg ikke ville give den runde pizza til en personen og det gjorde jeg så. Min veninde Sophia havde ikke noget mad med, men hende gav jeg ikke den rundepizza til. Min ven Oliver havde vidst heller ikke noget mad med, men ham gav jeg heller ikke den rundepizza til. Min side makker og gode ven Gustav var meget sulten og spurgte om han måtte få den rundepizza. Gustav gav endda et tilbud til mig at jeg kunne låne hans cap fredag, mandag, tirsdag og onsdag, men jeg sagde nej. Min ven Magnus N spurgte også om han måtte få den, men det måtte han ikke. Min ven Markus spurgte om han måtte få den rundepizza altså han havde mad, men han spurgte alligevel. Markus gav endda et tilbud til mig at jeg kunne låne hans cap en måned og at jeg måtte tage den med hjem. Så han ville tage den med imorgen hvis jeg valgte ham. Jeg valgte så ham fordi jeg ville have meget ud af min rundepizza selvom den var meget billig. Så jeg håber han holder det han lover og kommer med hans cap imorgen. Jeg må låne hans cap indtil den 8 April, hvis han husker cappen, men det håber jeg bare at han gøre. Idag fik dem som havde IKT i deres p-fag. Vi jublede over det, men vores lærer sagde at vi ikke skal juble over det. Fordi vi for måske timerne over på en anden dag end torsdag. Men det håber jeg bare ikke for det er meget kedeligt. Jeg cyklede hjem til Mollie så da jeg åbnede døren hjem til Mollie så blev jeg helt forskrækket fordi at min mor hjemme og det troede jeg ikke hun var. Så hun blev også forskrækket og bange. Jeg tog i bad da jeg kom hjem og da jeg havde været i bad gik jeg en tur med Mollie og cyklede over i min klub. Hvor jeg håbede at Jonas var der, men han var syg. Jeg var sammen med mine veninder hende, Benedikte og Nanna. Vi legede en tegne leg, hvor vi skulle tegne en filmtitel og så skulle de andre personer gætte hvad det var personen tegnede. Imens jeg var i klubben spillede jeg med Jonas over et spil som hedder "Quix Battle". Så blev kl. 17:00 og klubben loggede og jeg cyklede hjem. Gik en tur med Mollie inden vi skulle spise aftensmad. Så da jeg kom hjem skulle vi have aftensmad og det som jeg fik til aftensmad var Pizza. Elsker Pizza det er min livret. Ja, efter det lavede jeg matematik lektier til imorgen, hvor det så er fredag. Lige nu hører jeg musik og i må hygge jer og have en god aften.

Lækker Mango!!



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-