Så lykkes det endelig! Dejligt!

Idag lykkes det endelig at jeg kunne få taget min urinprøve og blive vaccineret mod hjernehindebetændelsen. Jeg skal gøre det 4 gange i alt og jeg mangler 3. Hver gang jeg bliver vaccineres for man et gavekort til 300,00 kr. Hvor man kan vælge lige den butik man vil have 300,00 kr på. Der er en ung dame som står og hælder popcorn op i et bære. Man må få så mange bære popcorn man vil have det er helt gratis. Fordi at jeg er med i projektet om hjernehindebetændelsen.

Popcorn som man kan få hvis man er med i projektet.

Her er jeg blevet vaccineret og det gjorde meget ondt. 

Jeg har fået blænder i munden igen så det skal jeg bruge hver morgen og hver aften også må jeg ikke spise bagefter der skal jeg vente i 30 minutter eller 1 time. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-