Overraskelse!

Da jeg vågnede her i morges så fik jeg en gave som min far havde købt og det var en ny mascara og mascaraen hedder Volume Million Lashes og den er virkelig god jeg syntes i skole prøve jeg sætter et billede af den så i kan se hvordan den ser ud så kan det være i gerne vil have den mascara. Jeg skulle så ud og handle sammen med min mor fordi at jeg skulle købe en gave til min veninde på hendes konfirmation og hun giver også mig en gave for det har vi nemlig lavet en aftale om. Anette ønsker sig et gavekort til Matas og meget andet som jeg ikke lige kan huske lige præcis hvad det er. Jeg har fået noget nyt tøj af min mor som jeg gerne vil vise jer og jeg har også fået to nye stiftblyanter og tre telerammer til mine veninder som jeg skal sende til deres konfirmation. I år skal jeg cirka til tre konfirmationer og det glæder jeg mig virkelig meget til. Jeg skal til tvillingernes fødselsdag klokken 16:00 vi skal mødes inde i Bowlinghallen hvor vi har to baner i en time og det glæder jeg mig virkelig til det bliver så hyggeligt og dejligt. Klokken 17:00 forsætter vi hjemme ved tvillingerne hvor de bor. Da vi så alle sammen har hængt vores overtøj op på en krog. Går vi op på deres værelse for at snakke også kommer deres mor op med chips, gulerødder og en masse vinduer. Det spiser så imens vi fortæller historie om noget som man har oplevet og når man kan huske og alle mulige andre ting som jeg ikke nævner her i bloggen. For det vil virkelig være ret dumt for hvis nu nogen ser det. Lige meget om det videre til det næste. Vi skal så have en slags burger med kødsovs i og jeg kan ikke lige huske hvad det hedder men det smager fantastisk godt. Det har jeg aldrig prøvet og smagt før i aftes. Efter det skal vi have lagkage og hindbærsnitter og jeg skal ikke have så meget kage så jeg tager så ment bare en eller to hindbærsnitte for jeg er nemlig ikke så sulten. Vi siger så alle sammen tak for med og siger at det var godt med og det smagte virkelig lækkert. Så sætter vi os i sofaerne og stolene og ser De Urørlige og det er en fransk film og den er meget god. I skulle prøve og se den men altså det kan godt være i ikke syntes den er god men det syntes jeg og alle har jo være deres mening og smag på film, tøj og andre ting. Forældre kommer klokken 21:00 og vi siger så farvel til Amalie som tager hjem for hendes far holder udenfor og venter han gider vidst ikke inden for og have en kop kaffe eller hvad man kunne få derinde. Imens vi går ovenpå siger Josefine at hun skal døbes imorgen så spørger vi om det er rigtigt og hun siger så "Nej" også tror jeg selvfølgelig på hende og ikke mere om det. Pigerne og jeg vi går op på deres værelse og snakker om drenge og hemmeligheder. "Vi leger S, P eller K og hvis du vil være med så kan du også bare blive ved S står for sandhed og P står for procent og K står for konsekvens". Vi skal kører Sofie hjem og det gøre vi så og min far siger at det er rigtigt at Josefine skal døbes jeg tror bare ikke at hun gider og have os med for jeg tror at hun tror at det vil blive akavet når hun skal stå og sige "Ja" og meget andet.












Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-