Fredag og Biograf

Idag efter skole skal jeg være sammen med min veninde Eline. Vi skal i skolebio sammen. Når jeg kom op i skolen fortalte Eline mig at hun ikke kunne finde hendes kort. Så vi ringede til Bio City for at spørger om Eline måtte komme med ind i biografen selvom hun ikke kunne finde hendes kort. De sagde at de var meget høflige med det. Vi kom ind i salen og jeg oppede på et ben fordi jeg har ondt i nogle af mine muskler og 3 drenge griner af mig. Da vi kom hjem fra biograf turen fik vi lasagne til aftensmad. Lasagnen var meget lækker og så god ud og maden smarte også bare meget godt. Eline og jeg skulle gå med Mollie sent om aftenen nemlig efter vi havde spist aftensmad. 30 minutter senere så vi en film på netflix som hedder "Hold om Mig" Den handlede meget om mobning, ensomhed osv. Inden vi lagde os til at sove spillede vi lige lidt på vores mobiler. Inden vi sov.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-