Shopping!

Idag skal jeg ind i byen og købe konfirmations sko sammen med mine forældre. Det ender så med at jeg for to par sko. Jeg fik også noget nyt tøj, nogle glas og bolsjer. Da vi var færdig inde i byen skal vi ud og handle og jeg fik en ny DVD altså med BlueRay nemlig den nye Twilight part 2. 

Det første par sko som jeg fik. Det her pæne sko skal jeg bruge til blåmandag når jeg skal være fin.

I denne her kasser er det mine konfirmations sko.

Her er mine konfirmations sko. Hvad syntes i om dem? 

Så gik min mor og jeg ind i Søsterne Grene hvor jeg fik en pose med bolsjer i.
Ja altså der er flere i men jeg spiste nogle på vejen for jeg var meget sulten.

Min mor og jeg fik ind i H&M uden og sige det til min far fordi vi nok tænkte at det ville tage meget lang tid og kigge inde på ekspert for at kigge på et nyt videokamera og nogle billige film.
Det var så det jeg fik i H&M af min mor og min mor har betalt alt til mig inde i byen.

Inden vi kørte væk fra Bruuns Galleri ville min mor have en is og jeg ville have en Slush Ice.

Vi tog op og handle og der fik jeg to pakker Läkeroler. 

Og sidst men ikke mindst min Twilight DVD. Billedet kommer ud Tirsdag :)


 






Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-