Weekenden


Endelig er det weekend! Jeg havde en helt fantastisk dag igår med Eline! Og det var Justin's fødselsdag og det godt vejr!! For solen skinnede nemlig. Dejligt! Bare synd Justin Biebers fødselsdag blev ødelagt af dumme paparazzier der skubber til Beliebers så de kommer til skade. Eline tog hjem klokken 12:30 hun skal hente hendes konfirmationskjole inden butikken lukkede her klokken 14:00. Efter Eline tog hjem rodede jeg op. Der hvor vi havde været og på mit eget værelse. Den dag idag har jeg siddet og lavet lektier, se film, gået med Mollie. Da jeg var færdig med at spise aftensmad gik jeg en tur sammen med min veninde Josephine og Mollie. Kan nemlig ikke lide og gå med Mollie ude i mørket så jeg vil helst have en veninde med og det fik jeg så.
Ha en god weekend! :-) 
I søndags fik jeg nye shorts. Jeg manglede sådan nogle og jeg havde kun et par shorts til hverdag over nogle andre bukser. Vil lige vise dig hvordan de ser ud.
Justin Bieber 19 år!


Nye shorts!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-