Rapper Andyop

Jeg tog i skole idag for jeg syntes jeg havde det bedre. De fleste var glade for at se mig og jeg var selvfølgelig også glade for at se dem. Hun og Benedikte havde fødselsdag idag. Tvillingerne som havde fødselsdag idag delte kage ud i stedet for Markus for han havde nemlig glemt det. Typisk ham! I matematiktimen skulle vi ned i aulaen og hører en rapper som hedder Andyop. Han var en meget god rapper og det lyd meget ligesom Nik og Jays sange når de rapper. Da han rappede og bandet spillede så var lyden bare meget højt så jeg fik helt ondt i ørerne. Der var nogle som blev spurgt hvad de hedder og hvad de syntes den næste sang skulle handle om. Nogen sagde livet og andre var useriøse og sagde kakao. Underligt nok. Ham der Andyop han har lige fået udgivet hans nye album i mandags det var det jeg tror han sagde. Da skolen er slut tager jeg ned i min klub og vi laver ikke rigtigt noget spænende nede i klubben. Jeg skal gå med Mollie før vi spiser aftensmad. Og jeg går så derhen og det tog højest 5-8 minutter. Vi mødte endda Mollies kærester Karl og Svend. Mollie og jeg venter ude ved pizzariet så vi kan blive kørt hjem i stedet for at gå. Lige for tiden har jeg meget ondt i mit højre ben så jeg halter lidt for tiden og går ikke ret hurtigt som normalt. Jeg skal rydde op efter vi har spist også skal jeg se kedelige nyheder sammen med mine forældre en meget kedelige aften. Jeg kan ikke lige og se nyhederne men mine forældre syntes at jeg skal følge med i hvad der forgår ude i verdenen. Jeg kan selvfølglig godt forstå mine forældre men syntes bare det er meget kedeligt og se og hører på. Jeg gik op på mit værelse da jeg ikke gad og se nyhederne mere. Jeg så Paradise Hotel imens jeg ventede på at klokken blev 20:00 så jeg kunne se X factor. Jeg syntes simpelthen ikke at det var den rigtige som røg ud. Min dansk lærer ville have givet flødeboller hvis Wasteland røg ud. Men det gjorde de ikke. Jeg syntes Amanda godt kunne have gået hen og vundet det hele tror jeg.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-