Perfekt!

Idag har jeg været i byen sammen med Carla, Laura og Nanna og vi tog toget derind. Vi startede med at gå ind i H&M og bagefter kiggede vi på parfume. Så gik vi ned på strøget og gik ind i Salling for der var ikke så meget som havde åbent en søndag. Altså jeg købte ikke rigtigt for jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle købe. Carla spurgte Nanna og jeg om at vi ville over til hende i weekenden og være hos hende indtil søndag og mandag. Så kunne Nanna og jeg måske få fri fra skolen fredag og tage til København fredag eftermiddag. Jeg måtte ikke tage med fordi at jeg skal på camping med min veninde så det går ikke rigtig. Men jeg skal over og besøge min veninde Carla en anden gang og se hendes nye hjem. Det glæder jeg mig vildt til og jeg tror måske at jeg blive inviteret til hendes konfirmation. Det håber jeg da i hvert fald.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-