Vennerne

Jeg skal op på biblioteket med en bog efter skole. En af mine veninder ender så med at tage med derind sammen med mig og efter det ringer jeg lige hurtigt til min mor for at spørger om jeg skal tage hjem til Mollie inden jeg tager i klubben. Min mor siger så at jeg gerne må tage i klubben også vil min mor tage hjem til Mollie efter hun er færdig med hendes arbejde. Jeg cykler så ned til min klub hvor jeg møder Benedikte også følges vi resten af vejen derned. Jeg råber på en veninde men hun kan ikke hører mig fordi at hun hører musik og jeg tænkte nok at det var derfor at hun ikke svarede mig. Men så skyndte Benedikte og jeg hen i klubben. Det værste ved fredag når man skal i klubben er at den lukker tidligt end klubben gør mandag-torsdag. Om fredagen lukker den 16:30 og til mandag-torsdag lukker den 17:00. 
Vi kommer hjem til vores venner Connie og Ole. Så spørger jeg dem hvad vi skal have til aftensmad og vi skal have forloden hare. Det smagte rigtigt godt i skal prøve og smage det. Da vi så har spist aftensmaden læste jeg i mit nye vi unge blad som jeg fik i torsdags. Efter jeg har læst lidt i mit Vi Unge blad så skal vi have en lækker dessert. Jeg for et meget stort stykke fordi Ole skærer et meget stort stykke fordi han syntes at desserten ikke skal gå til spilde. Men jeg kan godt forstå ham men jeg kan ikke spise det hele så jeg giver resten til min mor og det vil hun selvfølgelig gerne spise. Jeg tror at min mor elsker is og det gør jeg jo også men ikke lige så meget som min mor. 

Vi spiller bordfodbold i klubben. 


Forloden hare.

Mit nye Vi Unge.

 Lækkert i mens jeg ser X factor og H2O.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-