Akavet stemning

Idag har jeg kun været i skole to timer. Aya og jeg vi løb på fortovet og der var glat og jeg faldt ned på sneen. Det var akavet for to drenge fra min klasse kiggede på og de sagde noget underligt. Men jeg ved ikke hvad men det kan også være lige meget. Da jeg havde fri fra skolen føltes jeg med Aya ned til bussen og jeg tog hjem. Hver onsdag skal jeg møde klokken 10:25 bortset fra når vi skal mødes henne i kirken klokken 08:00. Heldigvis er det snart overstået det med kirke. Så nu kan jeg få tidligere fri om onsdagen det ville bare være så dejligt. Så for man lige en masse billeder jeg har taget idag i du skulle glæde dig.

Mollie hun gled i sneen også tog jeg lige et billed af det.

Jeg laver fodspor med mine sko.

Brune blade med sne på. 

Mollie har en masse sne på munden, næsten og hendes poter.

Denne her bikini bestilte jeg igår.

Frugt. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-