Næsten hele klassen + X-factor

Det startede med at Magnus N og Markus kaldte på Eline og jeg for at hører om de måtte komme med ned i Holly Wood for at være Elines og min gæst. Det sagde Eline og jeg selvfølgelig ja til. Men jeg forstod ikke hvorfor de ville med ned i klubben. Det plejer være os som spørger dem om de vil med ned i klubben. Da vi gik ned i klubben var der to drenge som hedder Anton og Oliver. De skulle ikke ned i klubben de ville bare tage hjem, men vi kastede sne på hinanden alle sammen også de næste navne som jeg nævner. Vi kastede nemlig alle sammen sne på hinanden  Det var faktisk meget sjovt. Jeg kastede en masse sne på de andre og jeg hjælp Eline med at finde sne og kastede det på nogle af drengene. Dagen bliver endnu bedre og bedre. Der var en masse som skulle ned i klubben så jeg fulgtes med Josefine, Laura, Sigrid, Sofie, Eline, Sebastian  Markus og Magnus N. Da vi var kommet lidt længere ned af vejen ville Sebastian gerne tage bussen ned i klubben men os andre ville ikke tage bussen for vi havde ikke nogle penge til en busbillet. For hvis man ikke køber en busbillet så tror jeg at man for en bøde på 500 kroner eller sådan noget i den stil. Det er virkelig mange penge bare fordi man ikke køber en busbillet engang. Så vi lader være med at tage bussen ned i klubben. Vi vil nemlig gerne være fornuftigt og gå derned så for vi nemlig også frisk luft. Sofie taber så Magnus N's Cap så samler jeg den selvfølgelig op for jeg tror nemlig ikke at han vil miste den for den har kostet mange penge. Jeg samler så Cappen op og tager den på mit hoved. Eline syntes at det er irreterende at hun ikke må låne hans Cap men det er fordi at en dag havde hun tegnet med en rød tus også fik hun det røde tus på hendes fingere som så kom på Magnus N's Cap. Agnes går ret hurtigt og det kan vi alle sammen ikke forstå så vi tror næsten alle sammen at hun er sur. Jeg tror bare at hun vil skynde sig ned i klubben fordi at hun fryser og fordi at det er Jonas's sidste dag idag. Eline og Sigrid tager et spil Mario Kart og vi andre kigger på og læser i Vi Unge blade. Efter det snakker vi bare men vi snakker ikke sådan specielt om sådan noget meget vigtigt eller spændende  Hvis i kan forstå hvad jeg mener med det og det håber jeg selvfølgelig at i godt kan. Drengene tager over i Spar-Købmanden fordi at Markus skal købe et eller andet. Markus kommer så over med 2-3 Sodavande og 1 pose chips. Vi ville gerne have noget af Markus's chips men det måtte vi ikke fordi at vi låste dem ude fra klubben fordi at de ikke sagde noget inden de var gået over i Spar. Vi fik 2 kugler is, frugtsalt med ananas saft, flødeskum, chokolade overtræk og krymmel til dem som vil have noget krymmel. Det smagte virkelig lækkert og til allersidst for vi de sidste chips der er i den chips pose som Markus gav os der var i hvert fald ikke ret mange chips tilbage kun små rester. Jeg tog så hjem til min mor og Mollie. Da jeg så kom hjem kørte vi ud til McDonalds og vi siden af gik vi ind og købte noget slik. Så sagde jeg til min mor at jeg gerne ville have Se og Hør bladet men det sagde hun at jeg ikke måtte fordi at det blad ikke var noget for mig syntes hun lige. Men jeg tror at jeg for det lørdag eller søndag når vi er ude og handle for jeg tror ikke at sådan et blad kan kostede så frygtelig mange penge. Så kommer der endelig X-factor og det skal vi selvfølgelig se. Dommerne fra X-factor deres sangere skal aldrig synge nogen sange som jeg kan synge med til og det syntes jeg godt de kunne. Altså sådan noget unge musik som unge hører idag. De kendte som kommer til Herning i Boksen er: Marie Kay og Rasmus Valter skal synge sammen med Chresten og Panamha og Mads Langer skal synge sammen med Wasteland og til sidst men ikke mindst skal Nabiha og Burhan G skal synge sammen med Karoline. Det ser så ud til at det er Chresten som vinder det hele. Jeg kom til at sove fordi jeg var meget træt og jeg kunne ikke holde mig vågn mere. Så vækker min mor mig og siger at det var Chresten som vandt og jeg går ind i min seng og sover videre hvor det er at min mor bæger min dyne og jeg bæger min egen pude og så er det i hovedet i seng. Godnat med mig.











Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-